2018年3月29日星期四

生日在台北:A Cut Steakhouse

都說同事朋友對我很好,所以,這次生日遊台北,跟同事朋友吃了幾頓飯。首先要介紹是位於國賓大飯店地庫的扒房A Cut Steathouse。

一直有聽聞這家很不錯,我也打算下次出差來吃的,然後今次同事邀請,我先到的,看見餐牌,嘩,價錢都好A級。

午市是這樣的:你選一款主菜,然後前菜甜品餐飲都送的,當然不同的前菜/甜品/餐飲可能要再收費。而主菜呢,不點牛排的話是千五台幣左右,不過無理由人地最出名食扒你黎到唔食扒係咪先,咁扒既價錢又點呢?
午市咁樣樣,據聞晚市更不得了。於是,我決定點這個U.S. Colorado Cedar River Farms Rib Eye Steak 500g,兩人份的。

先寫寫前菜:我選左澳洲Westholme和牛嫩肩里肌他他配生薑柚子醬子酸麵包,睇相先:
賣相好靚,醬汁係即時在面前添上,生牛肉他他高質而且應該手切不是用機打碎,混入洋蔥香蔥松子絕對不得了,配上脆脆麵包,食過咁多次生牛肉他他,呢個真係非常高分。
同事選既Raw Cobia,無試下,好靚咁囉。
麵包當然無限量供應,香軟好食,所以我用黎將剩餘醬汁掃光。

牛扒未上場,先端上四款鹽,法國海鹽、西班牙燻鹽、喜馬拉雅山玫瑰鹽、夏威夷竹葉鹽。
 
好喇,唔好講咁多,三成熟,先試原味,呵呵呵,好濃牛味,而且嫩滑,完全無筋,我敢講好食過我係紐約食果兩次牛排!配上不同的鹽又有不同味道,我最愛就係煙燻鹽喇!當然蒜粒係絕對不能錯過,就算你怕蒜頭,信我,係鮮甜既。
 
配菜可選兩款,烤西蘭花唔知佢用乜調味,非常香口;而薯蓉香滑到不得了。
 
呢件純朱古力小蛋糕係因為我生日至有既,濃到不得了呀!而我選既甜品就係鐵觀音Soffle配白桃雪糕,水準好高!
飲品我無選咖啡喇因為飲得太多,選左冰鮮檸檬汁,好開胃!

再次感謝同事非常客氣請我食呢一餐,下次出差有機會都想再食,熟成牛扒真係好出色!

沒有留言:

發佈留言