2018年3月8日星期四

鄧健泓是我的唱K回憶

我喜歡唱歌,也有時常唱K的那些年。有些歌手你以為我會常唱的,那麼你應該不是愛唱K的人,因為愛唱K的,又唱得不錯的,總喜歡唱一些不是人人聽過的,有時是在跟一班朋友的場合唱,總有希望可以告訴他們:「喂呢首你未聽過其實幾好聽。」的推介心態,當然,有時一個人唱K,也可以好好滿足自己唱心頭好的願望。

鄧健泓成為歌手是2001年,我一直覺得他的聲線是容易認的,而他出道的首張唱片,正確點來說,他的首兩支派台歌,的確先聲奪人,對於我們這種喜歡挑戰自己的唱K精,是非常深印象的,因為,要唱到這兩首歌,的確不容易。

如果有神的出現,的確讓很多人驚訝:這個曾經是兒童節目主持的原來唱得那麼好!而我們喜歡這歌的挑戰位,當然是第二段Chorus的高八度部份了!相信唱片公司對他非常有信心,而亦相信他有實力,亦得到前輩賞識,因為,第一張唱片未出,派了兩首歌,竟然被安排去學友的2001年拉闊當嘉賓,跟學友合唱如果有神馬路英雄(其實還有獨唱直上不過好像vcd沒有收錄),你看看他當時的表現(28分9秒左右):
又或者,可以睇睇呢個上(當年仲好難上)的勁歌季選現場版:
當然不能不提直上!改Love Psychedelico的這一首,我可以話落K非常鍾意唱,因為,Chorus果幾句非常密而且好難搵抖氣位的歌詞是非常好玩的(黃偉文先生的作品):
首張唱片還有伍樂城加林夕炮製的衛斯理之戀,雖然當年並非我最喜歡的,但唔知點解聽番又識跟住唱架播。

由於第一張唱片反應好好,唔夠一年就推出第二張唱片,大熱當然要數呢首啦:
當年未興「收兵」不過當兵呢個行為一直存在,所以,呢首亦係一眾當年既兵非常喜歡既作品,因為實在唱盡佢地既心聲喇!咁當然又不能不數另一首大熱心寒啦!都係同一系列作品,開始認清果位所謂女友既真面目!獨唱版當然受歡迎,後來食住上找來鄭中基合唱版更正,兄弟訴苦水,非常合用:
(以為我無呢隻歌原來屋企有伍樂城作品集收錄左)

(係呀我第一次聽高山低谷真係諗起呢首架)

仲有一首我非常喜歡,佢其實都有唱開心甜蜜小品,例如呢首當年馮翰銘作俾佢既大男孩,三拍子如同坐上旋轉木馬般快樂的童話作品,仲搵黎北京愛樂樂團伴奏,真係好好聽架!
介紹完呢首一定要介紹下集,下一張唱片出現都係Alex Fung既作品,同樣童話feel同樣甜到不得了既小矮人,填詞就由林夕換上林若寧,我都肯定有係K唱過!
第三張唱片《好。戇男》,我好鍾意首隻派台既,可惜當時派台反應唔算好,林夕份詞非常到肉,失戀被棄慘歌,未聽過聽下,的確有血有淚。(呢個MV版事究竟係咪當事人落K唱再錄架呢?好現場感播!)

唔可以數漏都係伍樂城作品戇男,當年佢的確係兵仔代言人,這首繼續走此路線,林夕又可以寫出果種真係又蠢又戇的兵仔心態,非常多人喜歡落K唱呢隻架!唱片收錄Hidden Track弦樂版都好聽,就無原版咁有feel囉!
不過此碟苦情歌當中我最愛一定係繼續都係林夕寫Eric Kwok曲的豬骨湯麵,好慘,非常慘,簡單講就係條女嫌自己無出色唔想同你捱苦走左去,林夕果期係咪失戀呀?呢首成首詞好有情境,悲到不得了!
第四張碟《新居入伙》係一張Concept Album,有寫俾家人既私房菜,有派過台好好聽既一個鐘之後,有張佳添作曲的甜蜜租約與及第一首叱吒冠軍歌阿琴
伍樂城當年真係寫左好多好歌俾Patrick架!

此碟反應一般,或者因為慢歌與類似作品多,又或者當年未有好好宣傳。其實之後佢都有出碟,其中2010年推出的《Link 2 Pat's Trick》其實好唔錯,我好坦白,係後來於二手店平價買番黎,不過有時好歌唔一定有好報,聽開歌既都知道。

好喇,其實佢好多作品我都仲識唱,所以,黎緊4月29日麥花臣演唱會,我買左飛喇!

沒有留言:

發佈留言