2012年12月28日星期五

聖誕赤柱吃西餐

這幾天假期過得如何?我的都不錯,有跟家人朋友聚頭,又吃又喝又看電影,當然也有在家休息,面書的朋友們都知我已經成功煲完我可能不會愛你,是的,會寫,但要排一排。

聖誕下午無所事事跟朋友入了赤柱,遊人比預期少,天氣比預期暖,而且還吃了一頓比預期平很多的晚餐。



打頭陣是美利樓對出海邊有幾隻貓,睇見佢地都覺得寫意,所以放佢打頭陣。

海徬邊放了幾件裝置藝術品,最受歡迎一定是第一幅那個銀角山。

美利樓加此聖誕樹實在是絕配,所以,一眾遊人當然不停喪影。

好,入正題,晚餐。若果喪失理智銀紙大把,大可以俾美利樓幾間餐廳既聖誕大餐吸血:有一間千二蚊兩位,有一間六百(未加一)。海徬一排餐廳,反而無此類聖誕大餐價,有的是繼續Al a carte,有兩間竟然做HK$148一客晚餐。

其中一間,Main Street Stanley Bar,以前去過都係鋸扒,此HK$148晚餐明明寫住湯或沙律,但可能我跟友人出現未到七點,為左要客,竟然湯與沙律都有,咁著數當然選佢啦!

係咪好有情調呢!咁其實有乜野食呢?
注意重點:唔只包咖啡茶,係紅酒白酒啤酒都得,所以,我飲呢杯,已經非常值回票價:
Hoegaarden咁既Size至少五十蚊。咁,食物呢?

沙律有兩款,我會話我果個泰式牛肉沙律真係掂到飛起,牛肉係Grilled過切條,質素直頭似牛柳,Sauce又調得好,勁正!
洋蔥湯,好濃牛肉湯底與洋蔥香,好得,當然側邊果塊蒜蓉包都係要大讚!

重點係,發現後來入座既,真係湯或沙律,無得兩樣有齊播!
我的主菜,紐西蘭肉眼扒。叫五成係得到七成,不過都好Juicy,而且配菜都花心機。
朋友的Baby Ribs連酸菜薯條,係幾好味架播!

好,埋單,HK$330,真係無諗過聖誕係赤柱食質素唔錯既燭光西餐只要呢個價錢,你都咪話,識食,其實可以好抵食。

沒有留言:

發佈留言