2012年12月12日星期三

廣成與爽爽

是的,剛過去的周末,突然無聊,與朋友先跑到上水,以為那裡的什麼英國皇室東東展覽很好看,結果什麼都被擋住,根本看不清楚。結果除了在上水逛逛見證走水貨活動依然熱鬧之外,幸好我還做了功課,到了一間很不錯的店子吃東西。

說的是上水的廣成冰室,沒錯,就算是在上水,一樣門口有人排隊,幸好很快就可以入座,雖然是肯定坐得不大舒服的。





是非常懷舊樓底很高的店,而最出名的,是手刨紅豆冰與及牛肉通粉。其實若果願意放棄紅豆冰,最抵的食法是這樣的:
不過由於我貪心,結果樣樣散叫,份量很足。
雖然很多人點菠蘿油,還有人外賣,八蚊件,但真係唔知有乜特別,不推介。

紅豆冰好正!紅豆多又大粒,雖然唔知人手刨冰有乜特別,但成件事就係好配合:懷舊冰室吃懷舊製法紅豆冰,廿蚊杯。

蛋治,蛋好厚好滑,非常滿足。散叫的蛋治蛋的厚度比跟餐的高,值得值得,十四蚊。
呢個牛通真係殺晒!根據坐對面既阿嬸話,牛通係即用牛肉與薑絲滾起湯底,所以鮮甜,湯係可以飲晒!肯定無味精,而且你見湯底就知係即滾!廿四蚊。朋友唔信邪,走去叫叉燒通,你睇:

自製叉燒,招已中。

好,行完上水,諗諗下不如去元朗,於是搭小巴去元朗,沿途向元朗好友查詢有乜好野食。一名好友話:有一間舖頭食『酸雞米粉』好正,由於我對於酸辣特別有興趣,於是,係未算好肚餓之下走去呢間叫爽爽既舖頭,去到就知,我朋友,打錯字。

門口明明寫住醉雞炸豬扒,不過一場黎到,無理由唔食架,況且,舖頭六點半就收,五點十分黎到,食!

三十四蚊,好似好貴,不過我話你知,醉雞真係超級好食!雞嫩,酒味濃而且調味汁剛剛好,真係撈埋米粉食係好不得了!而且,雞份量多,若果你早到,可以要求不同雞部位!係我食食下之際,五點三十五分,店方宣佈,是日醉雞賣晒!係呀,可以外賣醉雞,例牌六十五,全隻二百二,我食左果一陣,不知幾多人黎買!

據聞炸豬扒都好得,不過我真係無可能再食,不過,我都點左杯自製菊花茶,必點,肯定係自家製!

七蚊杯,掂!

好。我在元朗晚餐係唔好食既,咁唔提喇!元朗,大把好野食,下次再食過!

沒有留言:

發佈留言