2010年7月17日星期六

喪食東京遊之麵麵麵(下)

拉麵者,想知有幾多花款,自自然然諗住要去拉麵博物館。位於橫濱拉麵博物館,並不易搵,外表亦不起眼,入場之後地下似超市多過似博物館--介紹拉麵史與及相關東東的部份,著實略嫌簡單兼沒趣,當然,你想買很多跟拉麵有關的東西或者買個拉麵番屋企整,呢度絕對不缺。

不過,好玩的地方在B1與B2:一整個懷舊日本街景,當中有好多間不同地方拉麵店,有得睇有得食。

現場人山人海,因為唔同拉麵館都有不同朋友支持,乖乖排隊等食。咁,我幫襯左邊間呢?
和歌山中華拉麵,唔錯,因為有我至愛既筍,但,都係一蘭好食好多。

仲有好多懷舊野,唔止拉麵,俾幾張大家睇下:

最後呢張,著實幾驚。

麵麵麵得d咁既野?唔係既,俾呢個大家:古奈屋!!!最後一日最後一餐於池袋東武樓上,為是次旅程標個尾會:因為,呢度既咖喱烏冬,真係好味到不得了!



天氣熱,我揀左呢個期間限定既夏日蔬菜冷烏冬:


估唔到估唔到咁香甜既咖喱,更估唔到咁多新鮮蔬菜加片火腿係會咁好食,烏冬好彈牙,總之成件事就係非常之咁Fresh!


呢個天婦羅炸蝦,皮薄蝦靚,值得另外Order架!

此店另外要讚就係非常細心地每位客人有一小圍裙,因為話你知,食呢個咖喱烏冬,咖喱汁好容易彈到周圍係,你唔想件衫中招,乖乖地掛好佢!


我記得金田一有次去旅行買左盒咖喱汁俾我,咦?好似係呢間播!唔怪得知咁好食啦!

此店分店不少,絕對推介,你會對烏冬完全改觀!

沒有留言:

發佈留言