2010年7月9日星期五

喪食東京遊之買買買(下)

先解答一個問題:究竟我回港之時行李有冇超重呢?答案是,上限廿三公斤,小弟的是廿一點六公斤,順利過渡。

下半部紀錄買來吃的與及藥物,有朋友好奇為乜買藥買到去日本?慢慢睇落去:




右手邊果支係日本電視勁賣廣告聲稱可以減磅,我買果陣純粹見係檸檬汽水,點知飲落無甜味仲有少少澀,幾唔錯,之後想再買,貴好多呀!


夜晚睇波當然買甜品,Jelly常見,呢個係呢次最好食既法式燉蛋:一來唔太甜,二來充滿蛋香而且濕潤,最底既Caramel更加得,110Yen,好掂!


另一電視喪賣廣告甜品,綠茶蛋糕中間忌廉,超肥,不過超好味!


飯糰生很知道我至愛梅味,所以這個小Jelly,超Yummy!




有眼見,我真係好鍾意梅味東西,下面呢盒未開,上面果個好過癮:咬入去好似話梅,I Like It!


因為飯糰生話日本車厘子正值收成期,叫我買來吃吃,買了這盒,味道遍淡,不像平時吃開的很甜很濃味,但很清香的。


係,上面係用黎睇波食既,食唔晒,帶番香港食。
手信一盒盒,帶返公司既即日被清貨,反應良好。


感冒藥:本身是爸爸要我買些回去,因為上一次他到日本服過發覺超掂;杜如風小姐的書也介紹這個,表示超好,於是,買左咁多。


呢樣話用黎治喉嚨痛,Touch Wood未駛用住,到時就知有冇效。


左邊呢支Sea Breeze,好鍾意:一噴,成個人涼晒,佢仲可以用作冷凍劑,即係曬傷左都用得;另一包,聲稱一抹上身有效止汗廿四小時好似塗左爽身粉,用過再話你地知。

好,之後就介紹美食,Stay Tuned!

沒有留言:

發佈留言