2010年7月12日星期一

喪食東京遊之麵麵麵(上)

當你地期待大魚大肉下集,我又想寫其他!去日本,除左食刺身壽司,拉麵是絕不能缺的!是次旅行食拉麵烏冬都有幾餐,又點可以唔介紹呢?

上集,先介紹呢間梅開二度既拉麵店:一蘭!係我未去日本之前有朋友多次提議我去食的拉麵店,而且杜如風亦有介紹,於是,搵到池袋店位置,囉住杜如風本書,出發!



舖頭入面有廿四個位,唔駛人招呼,自己看圖識字入錢買票,然後睇見顯示燈邊度有位,一個『空』字閃出,請自己入去坐定。係,幾個人去,分開食,唔好煩。


係呀我坐一號位,點解要帶杜小姐本書呢?因為拉麵有張紙要填,包括湯濃度、麵要軟定硬,蒜片份量,辣椒份量與及蔥你要幾多要白蔥定青蔥,叉燒要唔要。我唔識日文,杜小姐本書功德無量翻譯呢張紙,你話幾重要呢!店員就係入面收完你Order預備食物,你呢?等食,又可以飲下水,要叫佢地黎收Order紙呢?按一按掣就得。
呢個蛋,你真係唔可以唔食!佢教埋你點樣剝殼,之後,落鹽,慢慢嘆!


呢個麵,任何一部份都好掂!湯係好原汁原味,麵身係幼而有蛋香,蔥不能夠少,叉燒中規中矩,辣椒粉不能不落!一邊食,一邊出汗,但好正!後面仲有紙巾提供,貼心服務!送上你既食物之後,侍應就會落簾唔阻你慢慢嘆!


你睇?湯都差唔多飲晒!

另一晚,心思思再去:



呢張紙囉!你唔識填,好蝕架!第一行係味道濃淡,第二行係湯濃淡,第三行係蒜片份量,跟住係要白蔥青蔥定唔要,然後係叉燒份量唔要定要,再之後係辣粉份量,最後係麵條硬至軟。

講下個生啤先:三百Yen好抵飲呀!Suntory播!個麵呢,今次俾多一百Yen加多幾倍蔥,爽到爆!
蛋又點可以唔叫呢?不過今次湯都飲晒,有驚喜播:


識日文既朋友,佢碗底寫乜呀?

呢間店周圍都有,仲要開廿四小時,你話幾不得了?

沒有留言:

發佈留言