2020年3月2日星期一

最愛的台北:繼續介紹大稻埕(上)

最近被困香港被困在家,朋友問:你依家最想做乜?我最想返台北!係,「返」台北。2019年下半年去過兩次,今年被封關前去過一次,所以,回憶滿滿,還是夠我寫寫頂一頂癮。

繼續住在同事位於大同區的Airbnb,然後繼續在大稻埕附近發掘。不如,還是講吃的,這一家油飯,我這幾次去,至少都要食一餐,好味抵食程度應該算是你要我每日食都可以。

珠記大橋頭油飯,開朝七收下晝兩點星期日唔開(所以唔能夠日日食),古早味小店,先點菜,俾錢,囉完入去慢慢食。睇過餐牌有乜先:

 一眼睇晒,咁當然,有其他小菜啦,都係咁平架喇!本人第一次呢,就比較貪心,叫左咁樣樣:
首先,鹵肉飯,右下角果碗,廿五蚊台仔:

鹵肉唔駛多,加埋下面既油飯,就咁食,你已經覺得好好味好滿足!都未講咁平!不過正確食法,一定一定一定係將荷包蛋放上去!
 
蛋汁爆出,再撈埋食,你話又點會唔好食!

然後一定要點就係焢肉:
必頻半肥瘦(黎得旅行就食好佢啦),四十五蚊台仔,岩岩好,滿足到不得了。鹵筍絲好食既不過之後我就無叫,因為太飽,而魚丸湯係一定要點架播!
 
岩岩果次二月頭去,凍,食埋呢一個早晨全餐,元氣滿滿呀!

(好掛住台灣呀嗚嗚)

另外,去年年頭無去到,終於俾我去過迪化207博物館!原址乃一棟建於1962年的三層樓老舊屋,前身是藥舖,後來由陳國慈老師將之購入活化。其實陳老師是香港人(這是我參觀時義工阿姨告訴我,他在台灣已經將很多老舊建築活化!
 
當時地下兩層正舉辦台灣涼食展覽,所展出的用品呀廣告牌呀飲品瓶等等,很有那些年的味道。
 
整埋呢舍大稻埕食涼地圖係咪睇完即刻可以去食呢!
 



三樓,常設介紹廿五個老屋活化建築物,而此層這個窗邊位置,很有懷舊的味道。我當日就買了一本老屋創生25帖,因為好喜歡了解此種將古舊建築物活化企劃。


一定要上天台!有圖有真相!
 

此博物館真係好值得一去,你要呃like影相都大把你影呀!




沒有留言:

發佈留言