2020年3月15日星期日

最愛的台北:那個渣男

二月去的時候,第一晚睇完Serrini之後未食野,番到大同區就一心去搵渣男。渣男,係一家於台北有四家分店既酒吧,新派手法賣滷味,我未食過,係見過有網站介紹。

結果第一晚食完,過兩晚又約同事再食,咁就證明呢個渣男係好野。我係去中山店既,絕對值得你地bookmarked然後下次去試。


裝修簡潔,「渣男退散」是有下聯的哈哈,而我最鍾意,就係全店播「我果個年代」國語失戀情歌,分分鐘越坐越聽越傷心。

講番食先,第一次,我比較貪心:
係,一檯都係,就算佢話我知十五分鐘後Last Order與及無晒烤物。堅好食,而且滷味以外的麻辣係又麻又香!
左上角,紅油耳絲,即係豬耳,又爽又辣開心到不得了!然後下面果碟係百葉豆腐,鍾意質感與及配上辣醬,一流!仲有,牛肝連,此店牛出品極掂!
香Q牛筋比肝連更好!而另一張out晒fo既係必點手拌干絲!麻辣豆乾絲,食到停唔到口!
特製乾麵,麻辣乾撈烏龍麵,配上叉燒滷蛋,一邊越食越辣但好過癮!甜不辣,完全無想像過甜不辣咁整,因為此店麻辣醬太好,仲有醃菜,點停到口呀!另外要介紹,此店有好多手工啤酒,我就點左洛神花,好鍾意!
第二次,與同事一齊去,呢個薑汁蕃茄,有薑汁砂糖加醬油膏,同事話係非常台灣南部食法,佢係大讚既!烤咸豬肉,咪講笑,睇番都流口水,一定連蒜片食!
大腸,滷得入味又肥瘦適中有咬口,好得!牛三寶拼盤,牛筋牛腱片與牛肚,都話囉,牛真係無得輸架!
油豆腐與涼拌豆芽菜!

其實當晚有飲雞尾酒既,太過out fo唔貼喇,係有趣而好飲既!

原來有一家店係小巨蛋附近,咁下次睇完演唱會,知到去邊開餐喇!

沒有留言:

發佈留言