2019年5月31日星期五

上海吃什麼:東萊.海上

我那位長居上海成家立室的老朋友,每次到上海都期待與他跟太座吃飯,而我從來不問他們會帶我到哪家餐廳,反正之前次次精彩。今次,他們叫我到一家叫東萊.海上的餐廳,我有點讀寫障礙,曾經以為是東菜海上,又以為是上海菜東。

東萊.海上主打的是魯菜,我們到的是福建中路店。由於我早到了,拿著那本不浮誇但很多照片的餐牌,的確讓我越等越餓,而且還要想辦法記下想吃的東西,因為菜式實在太多太多太多了。

 你地明白我點解越睇越餓啦!

入正題,三個人,究竟食左乜?

油淋烏貝,此乃必點之菜,烏貝鮮甜,輕輕用滾油煮熟,再略略調味。彈牙爽口,師傅功力深厚。

蔘花蝦仁烏魚羹,出色之處在於清澈湯羹,味道清淡,而能夠品嚐不同食材的味道!
五味海鮮水餃大大顆,當中魚肉餃是我深深愛上的,鮮甜到不得了。

九轉大腸,將豬大腸洗淨再捲成這樣去煮,濃香惹味,這樣處理將豬腸肥膩感大減,好食!

花肉蛤肉炒小白菜,都要有番D蔬菜嘛!

肉末粉條,入味之餘每條粉條唔會痴埋一舊,好過叫碗白飯!

呢個唔記得左個名,只記得係後加既茄子,每件茄子表層有蜜糖,過油,再用辣椒去爆,極好食!送酒一流!

山渣糕,賣相已經可口,清甜涼快,心水推介!

三個人,真係只可以點咁多,而仲有好多想食既未點。睇怕,下次可能要再去喇。



沒有留言:

發佈留言