2019年5月15日星期三

寧靜優雅的中區午餐:Circa 1913

藝穗會,可能有人會覺得高不可攀,又或者是勾結國外勢力的地方(外國記者協會餐廳非常好食不過我唔係會員囉)。除了看表演或展覽,原來有一間環境清靜、裝修雅緻,而且食物水準很不錯價錢亦合理的餐廳。

Circa 1913乃一家西式日本菜餐廳,選址在藝穗會一樓,晚市當然有番咁上下,不過午市HK$228(當然要加一),的確又非常值得去吃。不如先睇官方拍條宣傳片:

幾位同事請我在這裡吃生日飯,預先訂了位。午餐選擇不多,湯、前菜與甜品都定好了,主菜有三款選擇:Pan Seared Saikyou Shiro Miso Cod with Rice、Wagyu Beef Rice Bowl及Octopus and Crab Meat Tomato Linguine 。未講食,先講餐具,好靚。
當日得到甘筍忌廉湯,不算濃稠但味道很好,加入青蔥粒及紅椒粒,用上精緻的餐具,好喜歡。講到喜歡,現場環境又是否如官方影片一樣呢?

 
丫唔知點解當日星期五都唔多人。

湯之後的前菜,好驚喜:
 
打開盒子,內藏刺身!先介紹一下刺身吧:有帶子、北寄貝、三文魚、油甘魚。新鮮的,而且級數也不差。
而炸物精選就深得我心喇!
 
炸大蝦,明太子雞翼與及炸秋葵,每件都炸得很有水準,炸漿薄薄,沒有將食材鮮味蓋住,當中明太子雞翼,好掂呀!

至於主菜,我地四個人點左兩樣:
 
京燒銀雪魚,我試左少少,好味!當然不能不讚,擺盤靚到咁!至於和牛飯,以為好少,實質食落係滿足,而且和牛級數不低,煮得剛剛好,配上紫菜蔥花及菊花瓣,視覺與味覺的享受!
 
甜品,係做到好似海膽蒸蛋既法式燉蛋,又係又靚又好食,連埋杯靚咖啡,無得頂!

想講就係,午市,四十八蚊就可以飲到一杯:Sapporo Beer, Jean Loron Chardonnay, Burgundy France, Jean Loron Pinot Noir或者 Burgundy France,若果唔係下晝要開會,真係點都飲番杯!

我唔知佢Menu幾耐轉一次,但呢個價錢呢個環境,無論拍拖、同事聚頭或者business lunch都非常值得一去!

[P.S. 有朋友話我知,餐廳面書寫左一段咁既野:We will be closed to the public from 27th of April 2019 The restaurant will still be available for private functions 究竟仲有冇午市,你地打去問左先好去喇!]

沒有留言:

發佈留言