2019年5月7日星期二

上海吃什麼:西貝莜面村

今次北上無乜時間搵餐廳,好彩朋友同事對我好!於是有一晚,我有得食西北菜。

西貝莜面村係蒙古連鎖店,老闆姓賈,所以店名西貝。呢一餐,平靚正又好食,下次一條友都可以去食!


是咪睇餐牌都覺得好多想試?首先介紹呢個,蒙古牛大骨,我地揀牛肋排骨!
好濃牛味,調味剛剛好,肥瘦適中,連湯汁都好味,呢一碟百三人仔,超好食!
西貝麵筋,係粗身寬麵條,加上芝麻花生粉青瓜紫耶菜豆干,配上冷麵醋汁,清爽開胃完全無負擔!
 

朋友係蒙古人,所以佢介紹我點呢個蒙古燒賣。啖啖肉,仲要係羊肉,我就非常喜歡,而且都幾鬼飽!
呢道又係冷菜,叫熗拌枸杞芽。枸杞苗加上豆干再用上微酸汁拌和而成,開胃又爽口。
 
左邊係烤羊肉串,非常抵玩,六蚊人仔一串,好好味;右邊係烤羊腰,就貴好多喇,廿六蚊人仔。朋友見我點都問:好羶架播,怕你唔鍾意食。結果?我咪一樣食晒!
 
 最後介紹:左邊呢支叫沙棘汁,沙棘英文叫Seaberry,我就本住乜都試下,好飲,淡甜而且有夥粒;旁邊呢個羊奶凍呢,係所有菜不能夠係特定時間到齊,餐廳自動送既。

此店聽講分店唔少,若果你好似我咁好愛西北菜,此店的確係平靚正既選擇。

沒有留言:

發佈留言