2018年11月29日星期四

北上吃的事情:四季民福

從都都覺得北京給我的感覺比上海好,可能是沒有那麼緊張,高樓大廈比較之下亦沒那麼密密麻麻。這次也要到北京工作,因應去年乘坐內陸機的經驗,這次坐高鐵舒適得多,而且還可以一邊工作。

到達飯店都已經下午三點多,那時北京還熱,進入酒店房間桌上放了兩封信:一封是通知從十月十三日到十一月初,酒店配合國家乜乜乜所以要維修暖氣系統因而冷氣亦不會提供,只會抽室外空氣進房間;另一封,這星期酒店會進行外牆清洗,所以早上九時到下午四時請不要開窗。究竟,當晚我會唔會熱死呢?

未揭曉之前,同事帶我到一家叫四季民福的餐廳吃飯。到達時四點多五點,客人還有不少,但不用排隊直接坐下。
 
北京用餐,去年差不多時間,餐廳都會先送上棗子,不過此店就比較浮誇咁解。另外,此店之老北京酸梅湯的確好唔錯的。
 

 
片皮鴨又無乜理由唔食,呢度,半隻,師傅即場起皮與肉。可惜麵餅皮太過濕,其餘無投訴,唔錯唔錯。
同事選擇,我都發覺好好味,火燎鴨心,香口而不過份重口味,鴨心爽口,質素顯示師傅的確好唔錯。
 
呢道叫傳統炖吊子,好好笑,端上之時同事問:真係我地既(因為太似食過)。此道乃用上豬心豬肝豬肺豬腸,用特製醬料鹵成。由於本人好鍾意食牛雜之類,所以呢個仲帶微辣,我係非常之喜歡。
 
宮廷砂鍋爐肉,用上鴨高湯煮黃牙白加滷豬肉,首先個湯甜到不得了,再加上唐芹及少許辣椒油,係好好食既。
 
呢個係我點既燴烏魚蛋湯,好有趣架!主要材料係烏魚蛋,香菜,胡椒粉,醋與及油,所以係酸酸辣辣,而烏魚蛋好似花瓣咁係湯裡面,靚又好飲!
 
本人太愛碗豆黃,此店的碗豆黃亦好好食!另外呢個係柱花豆腐,一般,桂花糖漿太甜了!

此店係好唔錯而且平易近人,所以,我地五點幾食完,而經好好好好多人排緊隊喇!

沒有留言:

發佈留言