2018年11月11日星期日

強颱東京之旅:高貴燒肉與居酒屋

實在很忙,忙到去完兩個biz trips先寫埋最後一篇東京之旅,實在非常抱歉。話說去東京都會找找老朋友,今次亦約了飯糰先生食飯。

唔知仲有幾多人記得佢呢?佢非常之好仲逆齡成長越來越後生俊俏,睇怕好快可以正式係日本出道成為Johnny's Juniors一員。佢先約我同朋友去原宿食燒肉:原宿燒肉Kintan

佢介紹得肯定好啦,此店裝修簡約以木色為主,坐得非常寬倘。主打應該係熟成牛,而且稀有的牛的部位。
 

首先,每人黎個海膽蒸蛋先啦!究竟係海膽滑定係蛋滑呢?
 

和牛壽司,若果牛肉高質的話,配海膽配松露都一定好食的!
同樣地,整Carpaccio,除左要料靚,醬汁調得好都非常重要,呢個,好高分。
 

我除左記得圖二係不同既熟成牛舌之外,其餘兩款係乜部位實在唔記得,總之,有圖有真相,放入口果種開心法,真係無法形容。
 

 
後加呢兩款,特別後者配上蛋液食,真係唔知點話你知好味。

咁當然啦,呢餐咁高質,價錢都幾高既,不過又唔係好夠飽咁。於是飯糰San就帶我地去居酒屋喇:鳥良商店至出名係雞翼,我竟然未去過!
 

裝修好有型,而且係好多日本上班族Happy Hour好地方!
 
雞翼實在太好食,可以揀大中小辣,我就記得唔算好辣,不過實在惹味。
極邪惡既芝士炸雞,同韓國完全唔同,好食到你唔記得乜野叫肥。


 
仲有刺身既!我極推就係呢碗雞湯燴麵,個雞湯真係好濃,堅好味!

佢都有幾家分店既,大家去日本,真係要食食呀!

沒有留言:

發佈留言