2018年11月25日星期日

北上吃的事情:滇道雲南特色料理

對於我這位認識可能有廿年、都已經在上海定居好幾年的朋友,他跟太座介紹的餐廳我都從不擔心。所以,今次到上海,他們決定帶我吃雲南菜,我是滿心期待,因為不是什麼大餐廳,而是蠻地道,又好像曾經被車呔人加持的。

滇道位於康定路,那邊不算熱鬧,四周都有民居。這頓飯我吃得很快樂,除了跟他們每次見面都很快樂之外,吃的也是非常出色的。


呢支,大理啤酒,食得雲南菜,乜都要試。味道偏淡,易入喉。
點解要飲啤酒,因為要食辣!首先呢一道係傣味涼伴鴨爪,又麻又辣,調味非常惹味,鴨爪唔會過軟仍然有咬口而且非常入味,絕對係可以食多碗飯。
呢一道叫「老闆娘至愛醃菜炒肉,家常風味,咸酸菜炒豬肉,無喧賓奪主既調味,非常開胃的一道菜。
哈尼嗆香雞,去骨,秘方醃製,蒸熟,再油炸至外酥內軟,然後將炒好既蔥料蓋上即成。聽落簡單,但真係做到香口酥脆,啖啖肉,好不容易。

小米辣牛肉,用薄荷及辣椒炒牛肉,似泰式生菜包,好味,不過可以收汁做好少少。
傣族風味炒土豆絲,熱既,好食架,只不過因為其他太好食,對佢印象比較淺。
其實可以選幾款菜黎清炒,但勇於試新野既我堅持點呢個:清炒板藍根。大家唔舒服食佢就多,我諗我都未見過原來係咁既款既植物。菜本物有少許苦澀味,唔特別抗拒亦唔特別喜歡,同自己講,一定有益既!
講左咁耐好好送飯,但原來我唔食飯而點左雲南米線!因為成日食雲南米線,當然想試試正宗係點啦!酸辣但溫和,味道豐富而不油膩,米線質地比香港食既都好。
其實肯定好飽,但朋友話,呢個甜品一定要試(因為原先另一款無左)!雲南冰粉,清甜帶微酸,好涼快,好好食啊!!!!!

由於上年同今年呢對夫妻都堅持請客,我已經決定,來年一月台灣見面,我一定要請客!

沒有留言:

發佈留言