2018年11月21日星期三

北上吃的事情:蟹榭

一年一度北上出差,地點同樣是上海與北京。工作非常繁忙,防火牆繼續強橫(不過今年唔知點解酒店又俾上VPN喇播)。是次天氣算不錯,而最重要的部份,究竟吃得好不好呢?

經過上年的教訓,小弟今次帶備不少人仔(因為我係果隻無支付寶之類既人),果然,又遇上大大間餐廳唔收外國信用卡(上海比北京嚴重)。今次介紹呢間,同事帶我黎既,好食,但係又唔收外來信用卡。

蟹榭乃上海連鎖店,食蟹既。整體菜式出色,價錢合理,雖則都有近年將菜式擺盤誇張情況,但的確好食,而且裝修簡單,若果去開上海,的確可以試試。

先介紹幾款冷菜前菜:雙椒嫩雞凍,其實係將雞湯雞肉整成凍糕狀再配上辣椒醬汁:
好食,開胃之餘仲好涼快,我去果陣上海都仲未凍。
酸辣肚尖,我就至愛喇,送飯齋食都一流,辣度好合我心意。
酒汁蟹鉗,呢個至驚喜!雖然真係煩既,食每一隻小蟹鉗都要咬殼同啜汁同肉,但酒香與蟹肉非常配合,試過你就唔會嫌煩。
呢個又係好食!鮮花椒熗蚌片,有椒麻感覺又新鮮爽脆,極得呀!
 
我就出左名好怕食一類要我係飯檯上面整到污糟晒既食物,所以要拆蟹呢我就可免則免。因此,呢個純蟹粉小籠包就岩晒我喇,你睇,真係好足料,逐粒點,好滿足。
我都有飲湯既,呢款係松茸老雞炖遼參,幾十蚊一盅,飲一啖湯就知鮮甜。
 
呢個叫蟹粉桃膠,同事指定要食。桃膠,就係黃山野山桃樹膠汁製成,再與鮮拆蟹肉蟹粉炆煮。桃膠本身高纖高植物蛋白質,本身無乜味既,所以呢種煮法就好喇,依家食到蟹肉鮮甜。
另一必點菜式:黑魚籽蟹粉花雕龍蝦湯蒸蛋。個名好勁,龍蝦湯味唔濃,但重點係,蛋蒸得好滑,淡高湯配上滑蛋加蟹粉又點會唔好食,至於黑魚籽,可以既,無左亦唔會令整個菜式減分。

的確,此店係好岩我呢類要食蟹粉又懶又唔想淨係食蟹粉既人,叫當地人幫你訂位囉,因為都幾旺場。



沒有留言:

發佈留言