2012年9月27日星期四

隨興台北行:吃的上半場

我是比較討厭的:半夜三更寫食,準備好接招未?這次到台北三天其實不算吃得特別多,不過幾滿意,有專誠找到的,有意外驚喜的,而主調只有一個字:牛。

好,廢話少講,先由這餐幾令人失望的飛機餐開始:



從來無預計國泰既早餐咁核突,係,核突!果個包係就係熱辣辣,中間夾左唔知係芝士定係吞拿魚醬,唔難食,但真係好核突。雖然我要讚,國泰經濟位舒服左,面前椅背竟然仲有電掣俾你叉電。唔差在講埋,回程港龍果餐,難食到相都費事影。

好,正式台北第一餐,跟朋友食飯,遷就其工作位置,新光三越十二樓,勝博殿,選了夏季限定的明太子紫蘇卷餐:

 


每檯均有前菜牛蒡及黑豆,高麗菜當然任食,而呢個餐呢,我幾喜歡呢個用紫蘇葉包住明太子炸物,真係咸香之餘又帶紫蘇葉清新(其實我係香港食壽司/魚生飯食埋塊紫蘇葉,總會有人以為我連塊伴碟都唔放過,嗯,你唔識,我唔怪你),其餘吉列豬柳等等都不錯,不過好似香港都有呢間呀可下話?台幣三百九十蚊,抵食過香港喇卦!

中場介紹:是次旅行喪飲的:
呢隻柚子茶梳打真係好飲,茶味濃,廿八蚊台幣,七仔買的。

好,第一晚要等到睇完憶蓮十一點仲堅持由華山行左廿分鐘去食既,就係兩年前去到先知星期日唔開既林東芳牛肉麵喇!
無呃你,呢個鐘數去到,一樣要排隊!好彩排左五分鐘就有位。無野既,點呢個叫半筋半肉麵仲要叫大碗,一上檯,其實唔係好大碗:
呷一啖湯,不得了!係清甜唔濃濁!而且淡淡有牛肉香味,好可喜!蔥花配合之下更加好飲,你再加店內鎮店辣醬就更不得了!牛筋鬆化得來有咬勁,最得人驚係牛展,丁點都不韌,邢且同樣鬆化。兩樣味道調得剛剛好,麵身又彈牙,呢碗,由頭食到尾湯都飲盡,二百幾蚊台幣,食完,就好掛住,下次一定再食!

第二朝一早有在地朋友話帶我去飲正宗豆漿,搭捷運到永安市場,由他帶路到一間叫永新豆漿既舖頭。朋友話,呢間正過四圍都有既永和豆漿好多,又即管試下!

掂!豆香仍在,肯定唔係沖粉既!有機會其實我想試埋米漿,因為見隔離伯伯飲緊,好似好正。
呢個叫燒餅沙律,烤得好香好脆既燒餅,入面夾住好多蔬菜,薄脆,配上特製沙律醬,非常健度,味道又清新,讚!
蛋包蘿蔔絲煎餅,好掂呀呢個!完全唔駛點任何調味料你經係咁食,當地朋友鍾意點甜豉酒。
咪睇少呢個菜包,包本身已經鬆化無窮,蔬菜可口,又是一吃愛上的!最後可惜無試到栥飯,點解呢?因為我望望下諗起,呢間舖,前排Now果位少年食塵,帶左陳柏宇黎介紹過播!仲話栥飯好好食添!

食過早餐,朋友帶左我去附近一間Coffee Shop Hae:


淨係放檯頭呢樽水已經正:玫瑰花香橙片青檸片,好清新啊!


第二杯係我既,叫火焰咖啡:一上檯,小匙上的糖被烈酒浸住並點著火,睇住佢燒溶然後加入咖啡,香濃之餘帶酒意,好得,仲未讚杯碟都好靚!

此店除咖啡外,我見Brunch都好掂,而且仲有樣好,俾你帶埋狗狗入店都得,絕對Friendly!

下回再講。

沒有留言:

發佈留言