2012年9月25日星期二

隨興台北行:落腳在落腳臺北西門町

一如以往,簽盡一張信用咭換盡老周萬里行,好容易就換到台北機票。然後,都是搵地方住。今次向一位常飛台北的朋友問問,果然有好多介紹,最後選了這間位於西門町、離西門町捷運站行五分鐘左右的A Simple Place,落腳臺北西門町。

我知道最近有不少只有一兩層位於商業大廈內的酒店,我不大喜歡,感覺不大好。這間是一整幢的、小小的。房間數目不多,但勝在簡單而體貼。


雖然你們可以從其面書可以看到很多實景相片,當然,由我說說會較好吧!位於西寧南路215號的,其實那道門並不易找:
嗯,粉紅色之下有一道很精緻的木門,那裡就是。
大堂就是這樣,坐陣的大部份時間都是Naomi,老闆娘吧!人很好的,因為,若果稍後說到訂房,也是她回電郵的。

我住的是四樓,訂的是Small Double Room,看看吧:



嗯,首先,是用Access Card的,之後出入酒店大門也用它。房很簡單,有大床一張(幾舒服架),有書桌,薯片每日有一包唔駛錢俾你食,又有水一支。仲有窗,好重要,因為現時好多所謂酒店無窗,好唔得!另外,當然有Wifi啦!你會問:雪櫃呢?房無架,六樓有雪櫃茶水間仲有洗衣機俾你用,我就好叻,三日都無上過去。

洗手間應有都有,算闊架,無投訴!

好,價錢點? 星期五至六,NT$1,760一晚,星期日至四NT$1,540一晚。係咪好抵?不過咁,要訂房,請先電郵呢度問問有冇房:
rsvn@asptaipei.com,若果有,你要先俾一晚錢,用Paypal,咁呢一晚自然俾貴左少少(因為Paypal收手續費),收妥之後佢會再傳電郵俾你確認,到時囉住Passport去就得喇!

另外要注意係:找尾數,要俾Cash唔可以碌咭。我今次就因為咁,另外有一處買野又係錯手要我俾Cash,攪到用錢要好小心。

觀乎位置,又遠離勁嘈西門町旺區又就腳,又住得舒服,我真係好得佢地,下次再去台北,一定諗呢間先!

沒有留言:

發佈留言