2011年6月13日星期一

使被蹂躝者重生:越色

錯都在我:久不久在面書貼出食越南生牛河,仲要係太古大食代至得果間火車頭,於是令某某島主按奈不住,亂入(食肆)於是慘遭蹂躝;以為佢第二日去邊,點知係明珠,唔差,不過水準真係跌左好多。於是有一日我話佢知:想食生牛河,點解唔問我?

結果,星期六兩點半,帶呢位受害人去食登龍街越色。我知呢位已經康復既受害人已經寫左,不過喇播,我原來咁多集都好似未介紹呢間,介紹過的話我咁耐無食又想提下,又點可以唔寫一寫呢?


話說得知呢間舖頭都係某讀者介紹,咁,當年在灣仔番工,久不久都落去食,雖然,該店門口派飛的肥女侍實在很寸,但佢又未致於寸到我會永不光顧(例如九記)。

星期六到達,兩點半,店仍爆,好彩有位。我以為因為下午茶套餐仍然存在,點知無,都咁爆?因為咁爆,所以兩個人真係坐得一張檯,叫多幾樣野食都擺到好勉強。

好,慢慢介紹:

呢杯係我既,叫綠桃園,有乜睇圖有答案。我覺得好飲,而受害人叫果杯乜乜香蕉聽聞好唔得。


火車頭生牛河,千祈唔好多口叫加大,會飽到上心口。要求牛肉另上,此店非常好,唔會多多野講又話要加錢,我明白有舖頭繁忙時間唔會另上,但要加錢我就不能接受。
此火車頭有齊牛丸牛柏葉牛腩牛筋,講牛腩靚就應該大食代勝出,不過此店湯底味精偏少,而且清甜,其他料亦水準不錯,加上另外附上生芽菜金不換與及青檸,基本上唔落醋,都好好味!
生牛肉好得!唔會雪到硬晒,一放落湯淥一淥,軟滑鬆化牛味濃,簡直無得彈!呢個火車頭,相比我早前食晏是但走入灣仔肥牛河果腕不知所謂,高好多好多層次。
蒸粉卷,真係皮薄餡靚,當中豬肉碎木耳絲之類調味剛剛好,加上許醋,一啖食晒,得左!
呢個辣炸軟殼蟹第一次叫,Bingo!首先炸得好唔在講,脆漿夠薄,蟹仍然鮮味,其次以避風塘炒蟹方式再炒,難得唔會喪落味精,加上油泡珍珠葉,果真出色!

能夠令到一位受害者對生牛河重拾信心我當然功德無量,我終於能夠再食到呢間生牛河亦十分感人。觀乎食足一粒鐘出面仲有人等緊,無野架,好唔好食,有時真係睇你識唔識揀架咋。

沒有留言:

發佈留言