2011年1月9日星期日

2010一個人十大心水中文唱片

曾經於某某論壇見有人話我二打六扮樂評人,嗯,我根本就係二打六,從來都無以樂評人自居,況且音樂喜好人各有志,你亦可以開個地盤推介個人品味,無任歡迎,在乎可能係有冇人睇與及有冇人有共鳴。一如以往,此二打六在此分享本人去年最喜愛最耐聽十張中文唱片,另外五張推介。睇睇候選名單:


第一位 嚴爵《謝謝你的美好》
 
縱使有人話佢抄,點都好,我真係好鍾意呢隻碟:要過癮有過癮,唱得極好,要有音樂性亦有。今晚唱片舖見到有佢演唱會dvd,好有興趣睇睇。期待佢新作品,第二張就知有沒有。
個人喜歡作品:追尋、愛就是咖喱、我喜歡(不,我愛)、i給得不夠、夏日羅曼史

第二位 林二汶《林一歌林二唱》
 
去年算為本地女歌手爭一口氣之作品,未能成為本人年度最愛原因係好幾首都屬翻唱,而佢亦曾經唱過,不過,二汶把聲咁靚,無理由出一隻Solo碟咁少卦。

個人喜歡作品:愛你枕邊暖、無忘花、男朋友、柏林穹蒼下、開始愛


第三位 陳奕迅《Time Flies》
首首都係派台歌,首首都獨當一面,一張ep可以做到咁,仲想點?不過始終ep做到呢個水準易過做大碟。點解,佢二月又出ep?

個人喜歡作品:無人之境、大人、陀飛輪、一絲不掛

第四位 田馥甄《To Hebe》
 
一張做得極完整而高水平的首張個人大碟,輕易建立音樂風格而且聽得很舒服,同時證明佢要出個人大碟並非玩玩下。

個人喜歡作品:To Hebe、我對不起我、寂寞寂寞就好、超級瑪麗、我想我不會愛你

第五位 韋禮安《首張同名創作專輯》
 
此唱片是越聽越耐聽,但又並不十分Catchy,不過我非常相信,韋小安同學之後會有更多精彩作品面世。

個人喜歡作品:有沒有、兩腳書櫃的逃亡、慢慢等、因為愛、好天氣

第六位 陳奐仁歐陽靖《買一送一》
 
若果真係如佢地所講,即興行埋極短時間製成呢張咁好玩既Acoustic Rap中文唱片,真係,好勁囉!

個人喜歡作品:安眠藥、女朋友、甚麼都不做、Happiness

第七位 何韻詩《無名。詩》
 
很難得首張國語唱片無論在個人風格與音樂水準都維持高水平,希望佢係台灣有更好成績,相信台灣更能夠容納佢既音樂世界。

個人喜歡作品:瘋子、出走太平洋、In The End、無名

第八位 黃韻玲《美好歲月》
 
黃韻玲沒有讓我們白等,她的音樂一直保持她獨有的高雅悠閒,內裡帶著她的故事。

個人喜歡作品:素描、我們約會吧、關於愛的二三事、樂園
第九位 徐佳瑩《極限》
 
徐佳瑩這張比第一張更出色,她同樣經過練歷有更多無限可能的創作,加油啊La La!

個人喜歡作品:極限、懼高症、香水、迪斯可
第十位 李克勤《罪人》
 
算是十張唱片唯一一張全廣東唱片吧!是的,做得很高水準亦很耐聽,所以我決定放入個人十大。

個人喜歡作品:對妳有話兒、遲大到、樓星花園、再見穿梭機


另外五張推介唱片(排名不分先後):

能夠有勇氣做一張全爵士樂唱片,首次聽的確很驚喜,聽久了發覺他可以唱得更好,不過當中真的不乏好歌。
越聽越不俗,但我想莫文蔚加張亞東應該更具實驗性與驚喜,熱切期待。

如果無左果兩首較舊與土的國語情歌,大有機會成為十大。
已算一張很不俗的廣東唱片,若果可以精簡風格統一就更好喇。
 
未能成為十大原因係:放得太多首一路好走,本來,呢隻碟係好好聽的。

要提提兩張唱片:第一,林宥嘉《感官世界》,我真係唔知點解無寫到,其實又唔知算唔算前年既碟,其實呢隻碟好唔錯;另一隻係兩個月前二手舖買番黎,蔡依林《Myself》,唔好以為做快歌好易,佢呢隻碟快慢歌好平均好好聽,不過我的唔起心肝寫。

希望今年寫更多聽後感,多謝支持。

沒有留言:

發佈留言