2020年4月7日星期二

吃吃的首爾:馬場洞的龍門家

無得飛無得飛無得飛,唯有寫番未寫既。去年出差去首爾,越來越識食好西,再加上有當地朋友帶路,更加唔會中地雷。

極愛牛既我,早於第一次到寵寵寵已經見識,韓牛又好食又抵食。於是,趁住有當地朋友同行,出發往食韓牛熱點馬場洞,一間應該好多遊客非常熟既龍門家。

由於本人出差咁就當然的來的往,咁據知搭地鐵去馬場洞站係可以到達既。咁,果邊其實係賣韓牛既肉食市場,同時亦有一條佈滿食肆既巷子,龍門家好易認,因為一定有老奶奶個嘜頭。

 

我當日就上二樓既,店舖裝修非常地道,而且多數都係要除鞋坐低果隻座位,女士自己注意喇!
  
  
小菜當然豐富啦!今次又再一次發現,我認識既韓國同事同朋友,佢地原來麻麻地鍾意食生食物,所以,小弟必點既生牛肉拌水梨,本人獨享!
 

你知道嘛?就算係韓國食呢個,越地道既餐廳越好食,因為牛肉唔會未溶雪切條端上,一定係室溫好鮮甜!呢個,唔貴之餘,牛肉鮮甜多汁,水梨清甜,我要完成佢,無難度。
 

 



我地點呢個韓牛拼盤陣容非常鼎盛,餐牌有介紹係包括乜部位既但我真係無影低,總之,炭火燒烤,換盤換烤網速度好快,而韓牛質素係每件都食到我嘩嘩聲,真係超級好食又抵食!

呢個牛肉刺身係老闆娘送既,咁,又係我食晒啦,輕沾麻油醬料,又或者鹽巴,啊!太好食喇!

朋友話,加多個冷麵就岩岩好喇!佢當然處理埋啦,果然無介紹錯,酸酸地,解油膩!

我已經同自己講,以後出差一定有一晚要黎食過!太歡樂喇!

沒有留言:

發佈留言