2018年5月23日星期三

平民貼地手製Pasta:Foodo

話說睇鄧健泓演唱會當晚,與師弟及其另一半飯聚。旺角嘛,要食得好又有新意又唔駛趕頭趕命,我偏向自己搵。又因為之前睇過期飲食雜誌,介紹過一家位於女人街內小店,就係見介紹寫手製pasta,仲用日本雞蛋,作為意粉迷當然想試試啦,雖然,女人街內小店,都中過唔少伏。

小店叫Foodo,我先到達,佢地要求到齊先可以入座。明白既,小店座位不多。門外看到餐牌,賣意粉,薄餅,小食仲有甜品。

好,坐定定,首先介紹係薯仔沙律!無錯,薯仔沙律!猶記得某集深夜食堂都有介紹呢樣大家以為無乜特別既食物,但我話你知,要做得好食係要技巧既!
 
此處薯仔沙律有洋蔥青瓜紅蘿蔔,薯仔蓉做到細緻幼軟,調味輕手,所以食到食物原味,這個薯仔沙律非常高分。溏心蛋都好好食,你見個蛋黃顏色與質地就知啦!其實仲有其他小食想食,例如有個煮蜆,我地晚市第一批客人,晏晝已經賣晒喇嗚嗚。
 
意粉加錢就有湯飲,是原汁原味好飲的,呢個唔記得有無記錯好似係甘筍蘋果湯,偏淡,但好飲。附送麵包好鬆化,無是是但但俾差野你食。
自家製水果冰茶,跟餐唔駛加錢。以錫蘭茶蘋果與橙加微糖漿再雪凍,絕無加冰,非常好飲。
意粉係即叫即製所以的確要等一等!我呢個係忌廉汁芝士菠菜配手製闊麵加日本生雞蛋,首先一嚐麵條,Al Dente!我最怕煮到無晒咬口既麵,另外,真係有蛋香,手製麵同買番黎絕對係兩回事;忌廉芝士汁不會太濃,整個pasta好有家的感覺!要記住播,呢度係旺角女人街,收你八十幾蚊一個pasta有如此質素實在非常驚喜!
師弟點左呢個today special,烏賊意大利麵!我無食過,但我話你知,佢食完呢餐,話:「梗係我請啦師兄你介紹我食好野呀!」
師弟另一半選左薄餅,份量足,好香好香,絕對不比意粉遜色。

事發經過是咁的:師弟見有其他食客食一件非常精美既蛋糕,咁到食完意粉準備叫啦,典知賣晒!真係晴天霹靂,佢最後就問餐廳有乜甜品都照殺,呢件抹茶紅豆忌廉蛋卷,都非常之好食!師弟就話,佢一定要再黎。

其實我到寫呢篇網上查一查先知原來此店由兩位無線藝員/前藝員開既,都無乜關係,我好欣賞個pasta,仲要試試其他小食甜品!

2 則留言:

  1. 我去過兩次...兩次都無開-_-
    係我衰...我下次會睇左佢facebook先去...

    回覆刪除
  2. 都係岩岩blog facebook有朋友提醒去食一定要check佢面書咋 :D

    回覆刪除