2018年5月1日星期二

美國食乜咁食:波士頓沒吃龍蝦(下)

經過完全無Jet Lag影響既睡眠,十點多朋友們就話要開車出發去Maine緬因州。地理上是咁的:Boston身處呢個馬薩諸塞州Massachusetts,由Boston去Portland(緬因州其中一城市),駕車約兩小時,途經New Hampshire新罕布什爾州。

坐車坐到呆呆地,我忍唔住問:究竟為乜要穿州過省(係,真係經過一個州)去貢遠呢?佢地話,呢間餐廳係佢地心頭好,一定要帶我食。十二點到達呢間叫Duckfat既餐廳,星期日,無得訂位,都要等四十五分鐘。不過餐廳好好,俾左個方圓兩條街有效既嗶嗶嗶感應器,咁你咁上下去番附近都知道你有得食喇。

小弟實在有點幸運,今次到美國又係避晒暴風雪,天氣仲好到不得了。所以在Portland走一走係好舒服,首先介紹呢個Maine Narrow Gauge Railroad Co. & Museum,星期日係無開既,不過唔緊要,四周已經好好睇:
 
  
四圍行,朋友話,呢頭好多好餐廳,仲幾好食添。由於對海,而地勢係有少少山坡既(波士頓都係),只係隨便走走都覺得好舒服。好喇,重點黎喇,Duckfat係一間又係肥死人既餐廳,好食就唔健康,佢地用鴨油炸薯條,香口到不得了,就算不加入何醬汁,一試立即忘記什麼是健康:
呢個係大既,可以選兩款醬,我地選左Truffle Ketchup及Garlic Mayo,講左啦,真係停唔到手架!更加嚴重我地點左Poutine,好邪惡,用上duck gravy,仲有芝士與及香蔥,係無!可!能!唔!好!食!
我地又點左一個special Snack:Duck Fat Fried Brussels Sprouts,小椰菜球,帶微苦,用上煙肉,蘋果粒及芥末醋炮製,痴線,又係另一肥死人美食。
好喇,我呢,就點左杯Vanilla Milkshake,咁有乜好介紹呢?雖然今次睇唔到佢落左幾多球雪糕,但上檯果刻,我O左咀。
 
佢除左俾一杯你,未倒晒入杯既都上埋俾你,份量係多一杯!所以,美國人典解咁宏偉,係有原因的。
 
我地每人點左一份Panini,我就選左duck confit,另外兩位朋友都點左Homemade Meatloaf,結果係,每人只完成一半,另一半打包走。

我明白點解要揸兩粒鐘車黎食,同時,食完係無其他quota食其他野。所以就算Portland好出名龍蝦,我真係好飽,我決定番紐娥先食。

然後朋友帶我來到附近一個碼頭,有乜野睇呢?放左其中一部份既柏林圍牆:
 
之後我地去左Fort William Park,面向Cape Elizabeth,風景好靚,而且有個白色好高既燈塔:
 
回到波士頓,各人都抖一抖,佢地帶我去附近一家土耳其餐館,亦係佢地心水飯堂之一,叫做Sarma:
此店好處係每一款食物都好似西班形tapas既大小,首先講講飲品,我就好穩陣揀左Hibiscus Sharbat,係西柚青檸梳打,好好飲架,我朋友就好勇喇,點左一杯叫Snap Pea Spritz,太有趣喇,係青豆梳打,果隻味怪到唔識形容,我曾經建議佢加青檸汁同鹽應該可以好飲少少既。
講講食物先:
calamari fritto(pinenut tarator, hot peppers, eggplant, dukkah),就唔係椒鹽鮮魷,不過都有少少似,炸漿好薄,新鮮惹味,當中仲有炸矮瓜,係好食既。
呢個係炸芝士波波,加上酸奶,唔會膩,香口得黎幾好食。
我點既,我錯囉:artichoke spanikopita (smoked leeks, sfela, cucumber tzatziki),我至愛既亞支竹又唔多,味怪怪咁。
octopus savoro (arugula, pickled fennel, celery, ouzo mayo),八爪魚,唔錯,除非你真係好怕乳酪。
呢個非常好食!pork belly biscuits (jalapeño-whipped feta, cider),好似鬆餅夾左燒豬腩,香口,份量剛剛好!
等左好耐先出場既豬仔骨:pekmez pork ribs (muscat grapes, verjus, tarragon, pickled raisins),係呀,上面真係提士同提士乾,好食既,不過我真係Duckfat都未落晒格,戰鬥力大減咁囉。

波士頓就咁完結喇,非常感激朋友招呼,我對於波士頓印象好好,比紐約更好!

沒有留言:

發佈留言