2018年5月15日星期二

美國食乜咁食:回到紐約繼續食(下)

係,寫埋呢篇就寫晒今次美國食左乜。

之後兩日都係由朝做到晚,晚飯當然無走雞出席公司晚宴。呢兩晚,都係食扒。我記得第二晚與美國同事講起,我食左Peter Luger!佢地話,咁依家食既扒你一定覺得差。無錯呀,我之後兩晚,第一晚食Ruth Chris,第二晚係去年都食過既Benoit,略略介紹一下啦。

Ruth Chris,香港都有,其實當晚個扒都好唔錯,煮法與Peter Luger唔一樣,而且我真係好鍾意堅medium rare肉汁四射,只不過比起上黎又不及Peter Luger咁解:望下相啦咁:
 
 
本人係幾滿意的。反之再去Benoit,實在令人非常失望。
 
 
New York Strip Steak好韌,甜品過甜,唯一係蝸牛好食,你話幾令人失望呢!

回程前一天,請朋友帶我去Woodbury Outlet大出血,午餐唔好諗,就在Outlet食Shake Shack,係呀,家陣係IFC開左檔果間:
 
今次唔食漢堡食熱狗,都非常之咁好食:果條牛肉腸烤得好香,果然唔一定食漢堡!當然果個邪惡薯條都好不得了,而當日我非常反常,唔飲奶昔,飲左呢個Lemonade溝檸檬茶。

咁,我買乜就唔介紹喇,無乜意思既。直接去片介紹回程前最後一餐啦!朋友帶我去皇后區一家好家庭Feel好受歡迎既意大利餐廳Park Side!皇后區無諗過有一家咁受歡迎而且水準極高價錢親民既意大利餐廳,介紹下我地食左乜之前要先介紹佢:
呢位肥叔叔一直係門口做接待,我覺得佢太可愛喇,所以臨走搵佢影左合照!
 
介紹番:芝士呀Salami呀仲有n咁多款麵包呢,係我地未點菜已經放低,開心到不得了!樣樣都好食,特別麵包,好多款,款款都正,仲問我地駛唔駛添!
白酒蕃茄煮青口,大堆頭,鮮甜,青口肥美,所有湯汁都不能錯過!
呢個唔駛介紹喇,蜆都係肥美鮮甜無得輸,不過調味就輕手左。
呢個同樓上果個又唔同播,蜆大隻d,蝦大大隻勁彈牙,鮮味到不得了!
 
呢個係Sauteed Filet of Gray Sole Meuniere,唔係講笑,好好食,牛油煎得好香又嫩身,另配沙律大大份蔬菜新鮮!
  
杏仁曲奇係免費既,焦糖燉蛋呢度係凍既,但味道好豐富!Tiramisu各項味道平衡得好好,此餐廳整體印象係非常好,難怪咁爆啦!

好喇,是次美國喪食介紹告一段落喇!

沒有留言:

發佈留言