2018年5月11日星期五

美國食乜咁食:回到紐約繼續食(中)

好好好,有睇面書既朋友都知,當晚(即回到紐約後第一天)我去左邊,興奮成點。當晚多得在地朋友安排,專車接送由Manhattan到Brooklyn再番Manhattan,又食又有觀光。

事不疑遲,出發到Brooklyn的原因只有一個:因為朋友仔非常有心,早於我出發前一個月就已經訂此餐廳,因為非常爆。Peter Luger Steakhouse,1985年至今一直被票選為紐約最佳扒房,其他讚譽多不勝數。

餐廳有乜咁出名?佢地只選USDA Prime Short Loin,然後再自己做Aging,所以無理由黎到係唔食扒既!我地去既係Brooklyn老店,只可電話訂座,餐廳唔收信用卡只收現金,朋友話意大利人開既可能有某原因佢地鍾意現兜兜收錢。早左到,醒兩張Brooklyn黃昏前靚相你地先:
 
當然仲有Banner果張啦!餐廳一入去係酒吧,亦係等一眾等食既朋友打躉既地方。你報到之後,佢地得就會叫你名,再帶你入座。
 
帶我地入座既伯伯非常風趣,但係麵包係凍既(呢樣我見其他食評都係咁寫),旁邊個Luger Sauce係俾你食扒用既。
 
首先介紹呢個朋友表示又係必食既:Luger's Sizzling Bacon, Extra Thick, By the Slice。點形容個好食法呢?好似西方燒腩仔,咸香脆口充滿油脂,配上果兜帶酸既汁就一流,可以平衡一下油膩,真係必點,唔點會後悔。
 
除左食牛,我地都點左羊:Lamb chops, 2 double thick loin chops, extra heavy cut。就係最簡單既鹽與rosemary調味,上檯熱辣辣,呢個烤羊架係剛剛好,肉味濃帶點應有羊羶味,愛吃羊既朋友,一定唔可以錯過!
  

Medium Rare,伯伯端上,旁邊流出滾油,香氣撲鼻。俾我影完相,伯伯就慢慢分俾我地食。左邊同右邊質感唔到,我已經唔記得,我鍾意食左定右,只記得當時不斷講:「好食到痴線,多謝你地帶我黎。」
 

就算係Creamed Spinach都無得彈!食完,都天黑喇。

若果閣下一人前,係可以嘗試無訂位亂入坐吧檯的,信我,218呀唔係,一定要食呢家。我之後兩晚工作安排晚餐都食扒,係一蟹不如一蟹。

食得滿足讚嘆地離開,朋友們載左我去旅遊景點之一,Brooklyn Bridge,秋天的童話其中一個重要場景。睇靚景之餘,我請佢地食雪糕,而我,點左個peach cream milkshake,你睇下哥哥仔用左幾多雪糕炮製呢杯奶昔:
咁送幾張布魯克林大橋同曼克頓夜景相俾你地啦:
 

嗯,播番首歌:


曾經藏著的愛情。。。。。。

沒有留言:

發佈留言