2018年5月8日星期二

美國食乜咁食:回到紐約繼續食(上)

點樣由波士頓番紐約呢?朋友早早就叫我上網買定巴士飛,相比火車實在抵玩好多:十三蚊美金唔駛,全程冷氣可以叉電坐得舒舒服服行李仲有寄存,不過Wifi就唔係好得。

坐足五個鐘巴士到達紐約Manhattan市中心已經三點,去埋酒店Check in就開始我呢個短時間都唔駛再番黎既絰約之旅喇。所以,首先去食個Lobster Roll,因為都未食晏,而且相距晚飯仲有少少時間。

Luke's Lobster依家當然唔係淨係紐約至有啦,由兩年前準備首到紐約已經記低但一直無機會食,距酒店極近既The Plaza Hotel地庫有food court,除左有強國人至愛既Lady M之外,一定要食Luke's Lobster。
此店有乜咁出名?店家到依家都選取緬因州靚龍蝦製作Lobster Roll,所以,必食就係咁解。既然出公數,就狠狠食一次:
  
Lobster Roll,US$18,介紹是咁的:1/4lb of Chilled Wild Caught Lobster in a split top melted lemon butter, mayo and our secret seasoning.此龍蝦包包唔大件,製作需時,但絕對真材實料,龍蝦肉新鮮充滿海洋味道而且彈牙,調味亦是一絕,唔會覺得膩而且令你更開胃,呢個Bun好軟身,所以,此價錢,係值既!
 
 仲有,猶記得兩年前於Chelsea Market飲過極creamy又多料既Clam Chowder,所以見呢度有,又直覺地覺得會好飲,即點啦!此乃大份量,US$9,好飲啊!而且有好好好多蜆肉啦,其實呢一碗加埋Lobster roll,真係夠飽!

食飽就行一行,知道離酒店十五分鐘walking distance有朱古力品牌Hershey's workshop,自然要去睇睇有冇手信買啦!一入門口,就有人請你食朱古力,幾高興架!
入面其品牌乜糖果都有得賣,更有影相位,不過想勁d呢,係可以買呢個貨架既物品:
  
我真係有諗過買:果一大粒kiss實在有d阻位置而且食用日期比較短,最勁果排Hershey's chocolate bar,兩磅重定五磅重,三十蚊美金,錢唔係問題但我考慮到我可能最後一日係outlet買買買,到時唔夠位/行李超重咪好傻仔?

我係無買到既,當然有買其他朱古力,而且買左一大樽Jelly beans俾姪女們。

下篇至寫食扒,與及到訪秋天的童話重要場景Brooklyn Bridge

沒有留言:

發佈留言