2018年5月3日星期四

美國食乜咁食:1 Hotel Central Park

第三年到紐約,選擇第三間酒店。其實上年The Quin好鍾意,不過訂機票果陣又唔知點解不在選擇之列(後來又話可以揀),既然選擇左另一間,就試下啦。

1 Hotel Central Park,主打環保巡環再用,所以無論酒店外觀與內在裝修都用上好多木材與舊物料與植物,我呢幾晚就住得幾舒服既,缺點就有既,牆身隔音唔夠好囉。

 
床,絕對大張,而且兩邊有晒要控制燈呀乜乜乜既,仲有個疑似電話都係用黎控制燈光call room service等等。我非常喜歡窗邊位置:
 
雖然望樓,但夜晚或者晨咁早坐係呢度嘆下,成件事好似拍緊戲咁,you know what I mean LOL.
 
檯面電視咁樣樣,你見到有舊石頭,若果我唔駛換床單,會放「Not Now」係張床佢就唔會幫我換喇。第二張圖下方果個圓型小木板係房門鎖匙,好有型。
 
 

沖涼放洗頭水東東呢一大塊,係來自Florida Wetlands既落羽杉樹。至於呢幾支東東,雪松加岩蘭草味,係有少少怪,但果支body lotion非常潤。
  
酒店lobby是咁的,係咪好有型。

價錢係乜?住左三晚,千四美金,hey, New York Manhattan 係咁上下價錢啦,最重要,又唔係我俾岩唔岩先。

沒有留言:

發佈留言