2018年1月24日星期三

食過Meat king未?

要搵一家大細都岩食既餐廳並不容易,特別係家中兩位小妹妹開始對食有要求:以前都話Pizza或者壽司再唔係屋企附近西餐廳佢地都好開心,最近佢地開始會話:「下又係xxx。」之類。作為安排食既我,久不久都要去了解下有冇新選擇。

於是,去年八月,第一次光顧位於銅鑼灣既Meat King,該次都係同小朋友去,而發現價錢合理,大人細路都食得好開心,坐得舒舒服服,位置都算就腳。所以,上個月就同兩位姪女去,佢地都食得非常之咁高興。

首先要講講:位就最好訂,佢地有一半檯留俾walk in,不過訂左就穩陣。十二月去已經見到客人比八月多,而且都係一家大細出現。

此店網頁指餐廳來自日本,主打漢堡扒與其他扒類。通常都係鐵板上,加多少少錢有沙律湯甜品飲品自助餐,不如介紹下呢個先,因為,用料真係好唔錯:
 
沙律,所選蔬菜新鮮,最特別係醬汁多選擇,有非常日式既柚子胡椒,紫蘇與及胡麻醬汁,絕不行貨。
湯有兩款,我好鍾意日式野菜湯,好清甜;另一款好似係忌廉湯,兩個姪女就非常欣賞喇。
 
甜品好!好!食!無論最簡單既Jelly(味道好而且唔會過稀),奶凍,不同款蛋糕,蛋揵都絕對出色。若果甜品唔夠,仲有雪糕,另有碎糖啦糖漿朱古力漿俾你加,你話,小朋友點會唔喜歡先!
 
見到飲品陣容啦!除此以外,仲有Twinings茶包(有Earl Gray與及Lemon Ginger),熱朱古力沖包,汽水。啤酒紅酒另外俾錢叫啦。

食物又點呢?首先講講佢有兩款兒朋友餐,六歲樓下同十二歲樓下,我唔記得影相可以睇呢度,而食完真係有一大盤玩具俾小朋友揀。大人呢?我有咁岩兩次都食左呢一款:溫泉蛋他他醬汁漢堡扒:
想睇下切落去有幾澎湃可以睇呢度,另外配一款醬汁(有四款可選)好好食,份量非常吹夠,所以,第一告誡,唔好隨便將漢堡扒份量加大(Standard HK$148,Large HK$188,1 Pound HK$245)我第一次要左Large,飽到咩咁。加多HK$58就樓上所有自助餐都食得,好夠架喇,信我!

唔食牛又點呢?其實佢仲有雞豬同虎蝦,無須擔心;都仲唔岩你?仲有a la carte,有好多好多款前菜主食甜品,素食都有,我地之前點過黑松露忌廉薯條,與及喜出望外既鵝肝漢堡扒,都非常唔錯。
若果兩個人去,又怕點得太多,我會建議點個主菜加大塊扒再加沙律吧,另一位就九十九蚊淨食自助部份,已經非常夠食。

此店亦都適合朋友聚餐,有長檯可以坐六至八個人。食物唔錯,地點就腳,又唔算貴,我覺得呢間幾好,有興趣你地去試下。

沒有留言:

發佈留言