2018年1月4日星期四

土炮小店的Omakase:森沃

其實對於屋企附近的食店,我並不特別熟悉,畢竟我食來食去都果幾間,太貴我又唔捨得食(是的,既然出差可以食好D,香港食好D又唔多值),所以,當朋友請食飯,話東邊街有間日式小店有Omakase,我係完全唔知有一間咁既餐廳。

餐廳名字叫森沃,座位約十個,晚市都做無菜單料理。店子小小,放了很多日本酒,而且應該有不少熟客。我不知他們開業多久,我只是想介紹幾個月前吃過的這一餐。

  
圖中間就係老闆,而當日點了支清酒,是咁樣served的,我們更可以從小店收藏的漂亮酒杯選一隻用。首先出現的是這個鮟鱇魚肝:
鮮甜的,不是什麼驚喜。之後是鮑魚:
老闆對於日本食材認識不少,而且刀功不俗,這個鮑魚是爽甜的,反而蕃茄上的白蘿蔔關東煮給我驚喜更大。
 
北海道大蝦,老闆娘特別介紹,蝦頭都可以吃,不要錯過。的確好大隻鮮味,蝦頭內的東東全都可吃,沒有難受的腥味。
兩人份的赤貝刺身,睇住老闆將之撻在砧板上發出聲響,然後我一個月後到日本發現師傅都係咁整,相信呢種係其中一種表演方法。赤貝非常爽脆!
秋刀角刺身,配特製酸汁,據知當時秋刀魚當造,所以先會以刺身出現。好少食到的。
蠔啦,不算特別肥美但是鮮甜的。
刺身的出現令我有少少失望,一來切得過厚,二來見到三文魚就覺得好一般,而整體此刺身所選魚類亦是一般,拖羅幾肥但有筋。
無記錯好似係Kinki,當然好滑好味啦。
紫蘇葉包蝦天婦羅,有水準,炸漿薄調味剛好而且不油膩。
呢個係烤鱈魚乾片,好脆好香口非常岩送酒既。
照燒雞翼,唔知特別係邊度咁囉,即係,係好食既,但係Omakase見到你就會覺得,咦,點解見到你?
炙左口魚壽司,肥美,不過無啦啦臨尾出現又係唔知點解。
蕎麥湯麵,用來等你飽肚既,好食。

柚子雪糕做甜品,見唔見我隻酒杯好靚?

好喇,真係朋友請既,據知連埋支清酒每人約千五蚊港紙,我唔識講值唔值,但整體係好食,朋友就話佢都係有人帶佢黎happy hours識左呢間小店,的確又係黎飲酒幾唔錯既。有興趣就訂位,因為真係位唔多既小店。

沒有留言:

發佈留言