2017年11月30日星期四

上海好好食:品川與南伶酒家

再次入住Portman Ritz Carlton,無他,因為跟工作地點夠近,而且又可以住得舒服一點,享用酒店的Club Lounge,幾時番到去都可以上去飲飲食食。至於酒店附近,我問過同事們,他們介紹了兩家餐廳給我:品川及南伶酒家。

我是樂於聽本地人的意見去試一些沒吃過的餐廳,先介紹品川,是吃四川菜的,的確開正我果瓣,而且方便一個人食,份量不多,餐廳裝修摩登。

我光顧的是恆隆店,是星期日晚上,餐廳沒有坐滿,而員工是幾好笑的:大大聲談天,好似唔係好當我係度食緊野。唔緊要,食物的確幾唔錯:
 
首先這叫品川老壇子,是用紅椒與泡椒醃的冷盤前菜,當中除了鳳爪還有豬耳,入味夠辣,越食越辣果隻,好爽:
還有涼拌關東木耳,點解係關東我唔知,不過我非常愛吃呢款酸酸辣辣既木耳,仲配有腐竹,越食越開胃:
一品酸辣湯,通常有酸辣湯我都會試,這家做得精緻,味道到位,我最不喜歡那種味道不酸不辣或者一味酸辣的,這個味道合格,料亦多還有鮮蝦:
 
我很愛點了這一道叫青花椒汆牛舌,用上青花椒青線椒製成湯汁,再將切得非常薄輕輕出水的牛舌放進去煮,望落好辣,實質不是,是惹味越食越想食,好過癮!
 
還有這碗成都酸辣粉,越食越爽一邊標汗一邊叫爽,湯汁幾勁,但好味!
不過若果推介呢,我會推介位於嘉里中心南座既南伶酒家,我於星期三晚八點半到達,非常多人,好彩岩岩有一檯孤獨檯吉出我先可以入座。南伶酒家食乜呢?賣的是揚州菜,我食完先知,蔡瀾先生大讚此店,堅持老上海菜的濃油赤醬。
 
裝修高級,不過放心,菜式價錢都幾親民,所以放心食啦!
我原本應該點蝦籽茭白但黎左呢碟油燘筊白,太肚餓所以照食,呵呵,知唔知乜叫濃油赤醬?應該係調味偏濃,但神奇地依然食到筊白既鮮甜,越簡單菜式帶來的驚喜越多。
 
蟹粉干絲是一人前,乃用雞湯煨豆干絲,再加上份量不少的蟹粉,整件事就係,湯雞好清甜,干絲又吸盡雞湯,配上啖啖蟹粉,滿足度爆標!
 
我另外點左個燉湯,呢個叫枸杞竹笙土雞湯,鮮甜無添加,六十八蚊人仔係值既!
此店之水煮牛好可喜:牛肉夠多夠嫩有鮮味,湯汁麻辣夠料,裡而還有高麗菜與及金菇,送飯一流!何況我唔係送飯,我叫左呢個:
上海豬油菜飯,非常不健康(所以肯定好食),係呀,油膩,但豬油極香,菜飯當中仲有咸肉粒,齋隊呢個都夠高興啦!何況撈埋水煮牛個汁!

呢餐,連埋杯鮮榨西瓜汁三百四人仔,真係好食,而且餐廳雖然位處高檔區裝修亦幾高檔,但食客食得好開懷絕拘謹,有幾會搵幾個朋友一齊食,一定好開心,最重要係我今次黎到有疑似必點既蔥油雞已經賣晒,餐牌上有好多好吸引既,唔叫多人點食多D呀!

沒有留言:

發佈留言