2017年11月20日星期一

澳門吃葡人菜館

早陣子到澳門工作,天氣很好,若果不是來工作就好了。不過錢仍是要搵飯仍是要吃,所以,能夠被帶去食好東西,仍是非常幸福的事。

那天剛好兩餐都吃葡國菜,而那兩頓葡國菜,剛好都在氹仔,剛好都未吃過,剛好都是葡國人開的葡菜館,所以這兩頓飯是的確精彩。

午餐在葡多利,一間白色小屋,同事告訴我,高高高層來澳門都指定來這家的。
 
連有汽礦泉水都係葡國來的:
首先係呢個白酒煮蜆,你地見啦,份量之大絕不欺場,而白酒牛油汁再配上檸檬汁真係無敵,每隻蜆都大大隻又肥美,剩低既湯汁我都完全唔放過,非常高水準之作。
馬介休薯仔球,常見菜式,但能夠做到咸香之餘薯仔味亦夠薯蓉又滑外面又炸得香口就唔多喇。呢間餐廳果然有料到。
 
八爪魚沙律,八爪魚肥美鮮味又煮得剛剛好,用上葡國橄欖油加上蒜蓉西芹蘿蔔洋蔥,若果用呢個減肥我OK架!
跟住又係馬介休(係呀我真係好鍾意馬介休)又係薯仔,呢個炒薯絲亦非常之好食,最後我係打包走(餐廳唔想我地浪費我就卻之不恭喇)。
夜晚,中學師兄好耐無聚,佢身為澳門人,我話佢知今朝食左乜,佢話:仲食葡菜有無問題?當然無,結果佢帶左我去Banza Restaurant:
 
係呀我好鍾意食欖架!咁首先叫左一瓶Sangria,紅酒無同你慳而果味又有,好唔錯!
葡式烤香腸,應該係無估過咁香口又好味!烤過之後油份少左,咸香好送酒!
師兄話,豬耳沙律你一定要試!怕你呀!估唔到係熱架播,不濃味,鬆化,豬軟骨好好趙!
重頭戲黎喇:葡式海鮮燴飯,唔講住,睇睇陣容:
海鮮味濃到不得了!海鮮有乜?青口大蝦魷魚鮮魚,大大鍋,兩個人根本食唔晒!我覺得真係必食,只係加左蟹柳有少少令整個飯downgraded,但真係非常鮮甜,結果師兄仲可以打包囉走!
炒雜菜就係炒雜菜囉!不如睇下甜品囉:
  
我就食木糠布甸既,我咁答你啦,就算咁飽,我都覺得係要食!師兄果個我唔記得左係乜,我係食左啖,都好好食架!

所以,果晚搭船番香港,又大浪,我真係好驚我會嘔架!

沒有留言:

發佈留言