2017年11月9日星期四

一個麻甩去東京:第一天(下)(東京2020奧運紀念品、Asoko、立食牛排)

想食得多是需要行得多,同時又可以看看沿途風光。所以食完Pancakes,我的下一站都在附近,位於明治神宮前駅附近,有東京2020奧運紀念品pop up store。

東京2020奧運商品展原宿pop up store將會開至十一月廿八日,地點位於q's spot omohara 東京都澀谷區神宮前六丁目30番3號。舖頭細細但的確唔少選擇,連當時宣傳片果堆卡通人物大集合既商品都有。

 
舖頭入面仲有打卡影相位,不過要注意,我發現商品當中,有日本製,亦有中國製,所以睇清楚你想買既係邊國製造,當然,你覺得佢好靚,唔好諗啦買啦。

離開轉右繼續行,會發現另一家100Yen店叫ASOKO,東京好似得一間係原宿,呢間賣既野有趣好玩,雖然好現實好多都係中國製,不過靚播!
 
我就遇到佢地第二日準備做Pac Man期間限定商品,所以後來我再去,但好多俾人買晒喇。
 
 
食鬼系列產品實在好吸引而且件件平(例如豉油碟只係二百日元一隻),至於上面呢隻英國國旗碟,無記錯都係二三百日元,你由我啦,我不知幾愛,國。其實此店Tote bags都非常之唔錯的。

天氣唔錯,所以我慢慢行落涉谷Tower Records。近年到處飛真係無乜見過仲有成幢樓係唱片舖,所以到東京一定要行唱片舖。
當然有試聽一下,例如以下呢隻,好爽,不過唔想買兩隻歌既碟,後來自己係iTunes買左。
而我最後買左三隻碟,重點係:可以退稅,上去五樓就得:
老貓燒鬚:圖下果隻Sotte Bosse原來我已經買過二手碟,仲等我叫店員幫我搵得好辛苦;中森明菜呢隻無港版,把聲好左好多,好唔錯;廣末涼子唔係出碟,而係日本DJ將三十六首流行曲混音成七十幾分鐘既NON-STOP唱片,見咁得意就買左喇。

後來搭番Metro落新宿想亂入一家幾出名既串燒店鳥茂,失敗左。最後返回六本木,幫襯一家Ikinari Steak舖頭,係臨出發前睇完U Mag見森美介紹。玩法係咁,若果你唔係選套餐,你係可以揀唔同款既牛扒,揀重量,然後師傅切俾你再煮:
  
一場黎到,我當然揀國產牛啦,我明白唔係好高級既牛扒,但係270克國產牛真係整到岩岩好Medium Rare只係三千五日元,我仲有得坐唔駛立食,好好架喇!
 
對於食肉獸如我,呢間舖唔錯,而且氣氛一流,仲有圍裙提供,不過油煙味重左少少咁。

第二日,當然要去築地啦。

沒有留言:

發佈留言