2017年11月15日星期三

一個麻甩去東京:第三天(下)(新宿御苑、2k540、烤仙台黑毛牛)

離開築地,當時面書的朋友(私人的還有你們)都已經咬牙切齒,我說我要去散步,結果真的去散步。原本我是打算乘一個小時的車到昭和公園,不過在這邊有朋友問我:「你有到過新宿御苑嗎?」沒有啊,原來新宿旁就有一個這麼大的公園,裡面的樹很多,園林景色很美,草地滿滿的,位置只是在香港人常去的新宿鬧市旁邊,入場費只是二百日元。

新宿御苑曾經是日本皇室的所有地,裡面包括了日式庭園、法式幾何庭園及英式風景庭園,而且有很多櫻花樹及楓樹,所以,我這次剛好看到慢慢轉紅的楓樹。我在兩點半到達,後來才知四點半就閉園,發覺我不知不覺在裡面接近兩小時,只是輕輕鬆鬆的走了一半左右。

大家都知我中文水平一般,所以,我決定貼好幾張相俾大家感受一下,然後決定下次去新宿,不如用點時間入去走走,甚至可以野餐都得。
 
 
 
再次讚嘆iPhone 6S影Panorama真係可以好靚呵呵。散步完畢,我就搭Metro去下一站,秋葉原。我去秋葉原,目的地是2K540設計職人街。這裡是一條高架橋底下的一個步行區,裡面有約五十家日本設計師創作人所開的小店,對於不是十分喜歡Shopping的我,這裡是一個可以看到很多有趣東西的地方。這裡有日本小雜貨,人手製皮鞋,傘子,萬花筒,眼鏡,手錶,木製品,原木積木,文具等等。文青購物狂,小心你的荷包。
 
 
我係有買野既,好便宜,但我鍾意,又有祝福意思:
根據行程,我下一站係神田。做乜呢?是咁的,出發前幾天,在請坐的一周年晚宴,剛巧坐對面的朋友是從事引進日本餐廳到香港的工作,我就順道問他,東京有什麼食好西的地方推介。他跟我說:「上環果間Yakiniku Great食烤肉架嘛,你去東京總店啦,不過要去神田果間。都係食仙台黑毛和牛稀有部位,價錢係香港三分一。」

當晚東京下雨,我又帶唔夠衫出黎,基本上已經有少少饑寒交迫。搵到此店喇,又係無訂檯,店家話滿左喇唔好意思。當我搭升降機落樓,剛才果位侍應跑樓梯落黎截住我,原來我咁好命岩岩有客人食完走人!
  
A5黑毛和牛點睇先?咁朋友就講過:「記住點大約三千幾四千Yen果個餐啦!」我當然信佢啦,個餐原來係咁既:分別有黑毛和牛七個稀少部位。咁未食牛之前,睇睇我一人前個陣勢先:
 
我覺得睇住職棒直播一人前食烤肉成件事真係好日本大叔。首先我點左個沙律叫Choregi,是咁的:
 
另外仲有杯梅子highball。好喇,入正題:
 
首先要讚讚店員:佢地用有限英文努力解釋我知,每一樣要點烤(基本上紙上面都有寫,例如,一面三十秒),店員會講埋用中火定大火,應該配上鹽、青芥定係檸檬汁。你絕對唔駛擔心你唔識烤而浪費。究竟呢七個部位係乜呢?牛腰內側赤身肉、特上牛舌、菲力、大拖羅牛肋肉、牛肩肉 (肩胛骨附近,因為形狀似唐辛子故名)、牛肩肉 (肩胛骨下的稀少部份)、超。牛胸腹,而每一件,放入口,真係欲仙欲死!
  
  

係咪感受唔到有幾好食?唔緊要,我仲有少少片段:


開住手機計時器,一響就轉另一面,然後再夠鐘就夾上黎加適合既調味,放入口,一小啖就自自然然會偷偷笑,真係咁大個仔未食過A5和牛,原來係咁!老饕朋友睇過照片話:呢個價錢真係無得輸播!

好,我都有擔心自己唔夠飽,所以點左一碗川琦拉麵食,入面係雞蛋與豬肉碎,我點中辣,好惹味,麵好彈牙,越食越暖!
呢餐,六千日元左右,即係四百五港紙都唔駛,係咪離譜先!

咦若果你睇到呢度,彩蛋來了:我食飽未番酒店前搭左落東京JR站買手信,點解呢?東京駅內B1呢間叫Mamegui,玩法係,你揀一盒小食(可以係糖啦果仁啦等等),再揀一條小手帕,俾完錢,店員就會幫你咁咁咁整:
  

留意番,每條手帕都係日本製工藝品,只可手洗,有不同價錢。每一盒手帕加食物約七十元港紙左右,真係又睇得又用得又食得架!
 
根據官網,東京內除左呢間,墨田區仲有一間舖頭。另外要注意,佢地唔俾你影相影佢地有乜手巾仔的(我買完影佢地包就當然俾啦,我問左架)。

沒有留言:

發佈留言