2014年10月6日星期一

法國印象:巴黎自由行(二)

離開博物館,其實是肚餓的,但我決定繼續漫步巴黎,反正天氣好,遊人尚不算太多,何不慢慢走走?況且,來了這個星期,因為巴黎起碼八點才天黑,都慣了遲吃。

那不如說說我發現法國時興什麼:法國人還在Candy Crush,法國人大人細路都興玩滑板車,而且真的用來代步的;還有,因為我用的One2Free約果選用逐日計的上網,是焗用橙的,我話你知,橙是爛的,全世界都一樣。


是咁的,這裡,是Place de la Concorde,而那一柱擎天,叫Obelisque:


這樣走下去,右邊就是羅浮宮了,但不是我的目的地。
在Tuileries地鐵站外的廣場,我遇上這一幕:

我真的放假嗎?哈哈!好,快到餐廳了!
Au Pied de Cochon,是同我叫我一定要去的,主打豬手,而這店是開廿四小時的,年終無休(咁我唔知佢會唔會八月放兩個星期暑假,法國餐廳興)。唔算便宜,但真係好好好好食播。
炸,會唔會好乾呢?唔會,真係唔知佢點煮,可以入面煮到化晒,鬆化充滿骨膠原,好正!



呢個荷蘭醬汁極之邪惡,好味,而肯定好肥,薯條好好食,handmade的,真係明白點解個同學話一定要食,但,幾膩架播。

甜品加咖啡,你懂的。之後,行過一間叫Echangeur PME的政府建築物,好似股票交易場,又入得去,望下先:

然後趁開放日,參觀一間歷史非常悠久,十七世紀建成的教堂Temple Protestant de l'Oratoire du Louvre,裡面使用的古典風琴,是從1930年用到至今的。由於上閣樓的樓梯是木製,而閣樓也是木製,所以有職員要限制人數上落。




係呀,我漫無目的行到邊睇到邊,都可以咁開心呀!之後,當然要到羅浮宮外廣場行一行啦!



當時已經覺得好靚,點知我星期日晚途經,嘩,醉了。

行過對面,Mairie du Ier Arrondissement,無記錯係市長辦公室,又入得去參觀播!



旁邊,就係St. Germain Church喇!




參觀了,祈禱了,開始刮起大風雨。之後仲去左邊?下篇再寫。 

沒有留言:

發佈留言