2013年5月23日星期四

港島去滾的選擇

實不相瞞,我認識的朋友跟同學都跟我一樣很愛滾,所以,當港島區的小肥羊與寧記都被租金逼走,又不能次次那麼富貴去吃三希樓,港島區的價錢合理質素可以的打邊爐選擇並不很多。

幸好,我們還有的確是屬平靚正的小肥牛!早前就跟幾個中小學同學去了開餐,相信,這裡會是我們在港島區去滾的首選了。


事先聲明,這裡不是任食,但有時不是任食你反而會叫得小心,看看我們吃的,真的很不錯。
這個是同學指名叫的椒鹽雞軟骨,極香口而且真係辣,佐酒極品。
呢味係我小肥牛必叫:生牛肉刺身,只係HK$48,而的確只用小許青芥加豉油調味,好好食,你叫我食晒成碟絕無問題。
麻辣與香茜皮蛋,湯底尚可,並不算十分出色。
這是活魚刺身,另一邊那個魚頭依然口擘擘,唔影喇!呢條係石唔知乜野魚,百幾蚊,好好食播,鮮甜到爆!
魚頭魚骨還可以椒鹽炮製呢!

手打丸與餃很精美,丸呢,首推青芥墨丸,而餃就一定要吃黑松露水餃!另外響鈴不能不點,即炸,夠多,而且平!
呢個叫清酒黑豚肉,係有一位同學點既,問左,係將清酒倒上去,浸一陣,再淥。其實酒味無晒,黑豚肉就幾好。
等得最耐既牛頸脊,值得等!

除左食得高興,記住,留肚,因為埋單後,佢地會每人送一個小甜品,牛奶布甸,係可以買走,但唔可以將免費送既囉走,好好食!
當然唔止食咁少,但埋單每人都係兩百七,非常滿足兼滿意!

沒有留言:

發佈留言