2012年11月8日星期四

抵食又好食的霸王山莊

認識此店已久,不過是多年前在灣仔,而那分店已結業,現在好像全港只有兩三間。上個月到了尖咀那間,目的是吃片皮鴨,因為一起吃飯的人數太少,他們的片皮鴨價錢合理而且據聞不錯。

訂了位,到達後,先點那個信用咭套餐,再加預訂的片皮鴨,是一定吃不了的。不過他們的食物真的不錯,是值得一大班人去吃的。




這是前菜,那些菇好好吃。

這沒記錯應該是翡翠海皇羹,很不錯的,而且清淡,料亦足。

西芹腰果炒蝦仁,勝在不油膩而香口,蝦仁質素不錯。

這兩小碟,海蜇青瓜不錯,但那醉雞麻麻,竟是另上一碟疑似紹興酒讓你添味,點呀!

呢杯,係特價推介蘋果醋梳打,於佢地製作期間我發現佢地落好多冰蘋果醋就少少然後喪溝汽水,我立即同侍應講:少冰丫唔該。

宮保雞丁,量不多但好食,炒得不錯!

這個霸王炒飯好得!炒得乾身,料又多,帶子蝦仁金華火腿都有,真係好好食!

係喇,經理開始片鴨喇,不過記住播,你唔出聲佢係唔會俾番個鴨殼你,因為我地點一食唔係兩食。不過個鴨殼包得好好俾你囉走,抵讚!

唔係講笑,三百蚊唔駛佢呢隻真係好食,而且每塊包皮都用紙隔好唔會痴實晒!

食唔晒外賣亦得!佢地好有心另外俾燒鴨醬,所以我囉番屋企細佬都食得好開心,而鴨殼爸爸另一日就囉黎炒香,抵玩又抵食!

甜品啊!桂花糕是我最愛的。清甜足料!

絕對值得約一班朋友食,但記得訂位啊!還有片皮鴨也要訂的。

沒有留言:

發佈留言