2012年10月6日星期六

絕對超值的中秋Lunch Buffet

話說今年中秋我家來一個不一樣的聚餐,媽媽提議不如午餐來個自助餐,還約好了姑姐一家,大前題又是別要太貴,於是,我打了好幾個電話查詢家附近的酒店,結果找到Island Pacific Hotel的IP Cafe,午市自助餐:成人HK$138,小童長者HK$108。

知道這個價錢,其實不會對食物有什麼期望,雖然問他們有什麼食物時聽到的已經覺得『係唔係咁好呀?』怎知,得到的是各人都觀喜,更表示以後大時大節絕對不如咪煩,來這裡吃自助餐更划算。



首先,咖啡茶任飲,而且你睇,六款英國茶包,絕對不是行貨;另外,鮮橙汁與可樂亦是任飲,斟得好快,係,侍應斟俾你。
又真係估唔到,咁既價錢,有中湯西湯仲有雞粥!熱葷七、八款,雖不算名貴菜式,但不錯的。
有壽司刺身!此價錢你不能要求有什麼吧!我一直的意見是:此等價錢的自助餐,請勿浪費你的Quota在壽司刺身。
沙律算不錯,冷盤除了普通Cold cut都有Salami,而海鮮有蝦青口與蜆,合格有餘。
係,有燒羊脾,有師傅切俾你;仲有,即煮大蜆意大利麵,又係呢位師傅;仲有,即叫即製比利時夾餅,都係呢位師傅,所以呢位師傅比較無乜表情,佢仲要得閒炸天婦羅,整串燒煙肉腸仔,XO醬炒腸粉,辛苦晒,只不過話你地知,係,仲有咁多野食。

不過呢位師傅係抵讚既:話說家母與麻麻食齋,佢真係肯整個齋意大利麵俾佢地,無托手睜!
甜品,好唔錯,不斷上貨出新貨,仲有紅豆沙之外,仲有。。。
雪糕!係呀,牛奶公司,但有四隻味俾你揀播!

食物咁高興,點知當日呢,仲有人教小朋友整燈籠,兩位小公主當然開心到不得了啦!另外由於當日為節日,有信用咭折扣用唔到(仲有得折?好平喇播),我可以儲Asia Miles!

晚市約HK$27X一位,都係抵玩,但未試過,不過我相信,阿爸阿媽好快會試。 

沒有留言:

發佈留言