2012年10月2日星期二

隨興台北行:吃的下半場

由於第二天下午原本打算去中正紀念堂看展覽,不過人太多放棄了,但這也是我第一次到中正紀念堂,不過又剛巧給我遇上在那裡舉辦的八八風災後農特產品展售活動,是高雄方面舉辦的。

這裡除了有些表演之外,最重要是有小食賣,還有些不是台北容易吃到的。對於這個去極都係台北的我,這是意外驚喜。





旗魚丸花枝丸,係香港完全食唔到既鮮味彈牙感覺,強強強的好食!
純山豬肉夾包,咸香,有趣的味道。其實同一攤子還有竹筒飯與及山豬肉香腸。
嘻嘻,愛玉冰,原來愛玉係咁既樣架播!

晚上到了微風台北車站醫肚,選了翰林茶館,有以下這個麻辣腸旺煲餐:



好,先講價錢,NT$380仲要加一,實在抵食又好食,麻香又不會喪辣,料又多,有腸有牛肉有年糕有高麗菜有豬紅有豆腐!其他有眼見啦,果杯紅茶當然係送既,實在係好滿意!

此店食物選擇多,就算呢類鍋物都好多選擇,同朋友黎食都係一個唔錯既選擇。

第三日,出動到捷運唔方便到既天水路金春發牛肉店。此店有好好好多分店,問過在地朋友,總店太遠,呢間係水準好唔錯既分店。

太多想食,點了以下:

牛肚拼牛筋,不是鹵水的,好好味,而且,好難得完全唔痴牙,愛到不得了,平時唔多喜歡牛肚就係因為怕痴牙。
咖喱牛肉炒麵,牛肉唔夠鬆化,不過味道好好,呢味係唯一覺得有落過味精的,但好食囉。
呢個牛雜清湯,一絕!係,係好細碗,但清甜到不得了,內裡乜都可以食,好好好!

埋單時囉咭片,只有呢間既資料,老闆娘話因為有太多親戚開好多其他分店,水準參差。源頭係點黎?睇呢段啦:
最後最後最後,臨走前快快手西門町選呢間:
呢個咖喱牛肉蛋包飯餐,仲有汽水任飲,台幣NT$159唔駛加一,好味架播仲要,仲想點?此店,名叫福氣來。

下次去台北再喪食!

沒有留言:

發佈留言