2012年1月5日星期四

我的泰初行之吃得地道

介紹過Food Court介紹過貴法國菜又介紹過遊客泰菜,其實在曼谷的確可以食得好平一樣好好食。不如先由呢個海南雞飯介紹,因為實在平靚正,無話可說。

由Big C面向馬路轉右一直行,過埋橋第一個路口轉右,你肯定可以搵到呢間勁出名勁多人食地道海南雞飯店。名字?咪玩啦,好似我真係無留意囉。




無裝修一樣人頭湧湧,而且好多遊客識黎搵食。入面無英文Menu,不過人人都食緊果樣野,海南雞飯或者海南雞飯加雞肝,當然,當地人會叫半隻雞黎食,我一條友,梗係以上兩款套餐最穩陣,唔駛識講,指住對面果個食乜你食乜,得左。


從來未食過咁好食既海南雞飯:飯香有雞油味又唔膩、雞滑而鮮,青瓜爽脆,配上醬汁實在一絕,極掂,充滿薑粒,附上之清湯乃冬瓜湯,非常清甜。

重點係:以上呢一Set,三十泰銖,八蚊港紙左右,所以,我一口氣食兩個。

另一餐,臨走前一晚,當地同事帶我去酒店附近一間泰北菜館。一行十人,事先向我警告:非常辣。好有挑機意味,即管放馬過來。
檯面放上呢一盤香葉與菜,當地人的確係生食。香葉我可以,但青豆實在唔多喜歡。
飯,好似糯米,香口而好食。
烤雞脾,真係烤得好香,配上特製酸辣汁,好正。
呢個豬內臟超掂!雖然好辣,但真係好好食,連同香葉一齊食,一絕!

兩味都係豬,一個豬頸肉,另一款係烤豬肉條,香口到爆。
呢個豬舌,又係一絕,一定要點果個汁,喪辣但好食。
呢個其中一味好堅既:咁多配料入面既係生蜆肉,惹味勁辣勁新鮮,係有出汗既我!


以上三款都係木瓜沙律,分別係原味、配上生醃蟹、配上咸蛋。咪睇少佢地,佢地預先話呢味好辣,的確係,不過我可以播,又好味。
烤鴨頭,我第一次食,送酒一流!
呢個係粉絲沙律,唔係人咁品,但因為咁多青檸,好鬼好食架!
冬蔭功!見個樣都知生人勿近,但我隊晒,因為好開胃呀!

以上當然唔止一碟,總之十個人,連飲品,食到飽,埋單都聽講差唔多五百幾港紙,所以呢,係泰國,錢真係好用好多架!

沒有留言:

發佈留言