2011年12月19日星期一

我的泰初行之流漣忘返翟道翟

來到曼谷,商場多的是,因為地方大,所以幾好逛的。不過除非你真的有東西想買,否則其實大致上都差不多,所以其實我對這些大型商場興趣不大。

反而,同樣大到無倫的翟道翟weekend market才是我的心頭好!兩星期都周末我也去了,而且收獲甚豐!


這裡是逢星期六日朝九晚六開市,有食有買基本上要好好腳骨力與耐性先能夠全部行過,更不要說購物後一袋二袋天氣又熱人又多又要小心財物之難度。很多朋友都是乘SkyTrain到Mo Chit再行過去,不過我跟旅遊書指示,乘MRT到Kamphaeng Phet站一出就見,離場就於二號出口行到翟道翟公園,再從該處Chatuchak Park站離開,天橋都唔駛行。

場內除左食,有衫賣(男女童裝帽牛仔褲底衫褲鞋襪乜都有),二手書(想搵寶物真係可以搵你好多個鐘),傢具(無錯,大大件,你夠狠可以買完立即去附近運輸公司報價送番香港,可能連運費之後你都有賺),藝術品包括擺設與畫(同上處理),燈飾(非常靚而且有懷舊類物品),小玩具,小擺設,香薰蠟燭,包裝物品,碗碟杯,園藝盆哉,無謂野通通都有。雖然已經盡量分區,但我建議你盡量行晒,否則隨時走寶。

講價就一定要,不過我建議就是:既然人地都好平,若果價錢乃自己接受到,而佢講完真係平左俾你,見好就收無謂浪費時間,因為真係大把野你買,買到你傻。

地鐵站一出就如此,左手邊有蓋舖位其中有一間Consair賣手製皮涼鞋絕對不能錯過,我都立即買走兩對;其餘有皮具用品在同區出現,岩就睇睇。


呢個近入口三十泰銖椰子雪糕一定要食!佢將椰子挖肉放底,有一球椰子雪糕,另選兩款配料。等候期間,佢免費請你飲椰青,係咪高興先!
場內不時有人表演樂器搵錢,呢班朋友好勁,演奏Bon Jovi,拍晒手掌!
酒吧,都有!仲有人打碟添,外國朋友非常喜歡呢個Feel!
此舖自製擺設鐘好鬼鍾意,第一次無買因為覺得難帶番香港,第二次都買左個,唔係呢款無咁大個,等我安全番到香港再俾你地睇下,呢款無記錯唔駛兩百港紙。

另外有一樣好想買,就係果類人工流水石擺設,香港郁下都千千聲,呢度有一檔,好得,都係四舊水港紙最大果隻,不過今次真係無乜可能買,屋企亦無地方擺,放棄。

衫買左少少,好多抵死過癮T-Shirts,另外又有泰國本土設計小朋友T-Shirts,兩位公主當然有份啦!仲有一樣就係蔡San好鍾意揹好禪果隻民族風肩袋,好平好平,我掃左幾個。Cushion套,又係平靚正,買左幾個,阿媽阿爸一定好高興!

呵呵呵,聖誕燈喪平!你見波波果隻或者圓筒仔曼谷周圍都有,一百泰銖即係廿幾蚊港紙,GOD肯定收你百五!另外最開果款我第一次見,其他舖唔見,九十蚊港紙,佢即刻整一串俾我,都係果句,我會努力帶番香港。




食檔飲品檔多到飛起,睇你鍾意點飲點食喇!

總之,黎曼谷,無可能唔去呢度,因為真係你想買好多野番香港!

沒有留言:

發佈留言