2010年11月29日星期一

哥前哥後都講錢

今日明報報導:大埔恩主教中學一名中二學生,在午飯抑或小息時,拿出四萬大元港幣與及八部挨瘋,只要同學走過來叫他一聲『軒哥』就有錢收,目的,聽聞是要威威令心儀女同學愛上他。

事件當然立即被學校阻止,據某討論區表示,挨瘋或錢都要全部交還,不過我相信總有得益者成功獲利。嗯,無記認,做乜囉番出黎。


學校如何處理我們並不知道,不過這筆四萬大元是軒哥祖母給他買野食的錢。

嗯,祖母縱孫不稀奇,俾錢佢都唔奇,問題係:祖母係咪真係現兜兜俾四萬蚊個孫黎買野食呢?

四萬蚊,如果以最低工資時薪廿八,每日上班八小時,每月上班廿八天,要上班超過六個月先有接近四萬蚊收入。四萬蚊,同時亦夠我讀一年Part time degree有多,仲有成皮野去旅行去玩去食。

祖母點解俾錢俾得咁豪,父母又有無與軒哥多溝通,了解佢需要,開心唔開心,定係覺得有錢俾佢駛就可以彌補兒子欠缺的愛呢?

不過幾多錢不重要,重要是:點解軒哥咁有趣,諗到派錢贏女芳心呢一招呢?

電視劇有冇?嗯...唔係無,不過應該係豪花於心儀女性身上,就算有類似,都唔係呢個年代電視劇,至多出現既係「係酒吧呢一Round我既」,派錢?真係無乜印象。

抑或唔知邊個同學貢獻呢條屎橋呢?定係佢心儀果位妹妹仔曾經話過:「如果有成班人叫佢軒哥我就鍾意佢啦!」不過要有呢個效果,請成班人食餐勁玩餐勁都夠啦。

咁,問題出在哪裡?

有學者認為:反映學生被社會物質主義引導,誤以為「派錢」可換取友誼和尊重,並指這並非個別事件。

首先,香港物質主義行先已經係事實,斷不能相信一個中二生唔會被物質主義同化:不妨留意街上年青人,或者初中生,拿著挨瘋科大有人在,名牌衫褲鞋襪分分鐘有你半份糧著上身,慢慢開始大家睇慣左,唔會覺得係乜野一回事,在乎的可能係該名年青人的態度與行為。

其次,老老實實,現實社會有錢有面子已經是不爭事實:東華籌款、大學學院命名等等,你無錢,邊個睬你?

所以,以上呢位學者真係幾廢話,我相信最重要著眼點係:家長與教師,如何教導學生面對錢財與及處理錢財。

信我,我深信一個香港長大的小朋友,斷不會以為錢可以收買友情關係與愛情--我當然是指讀書年代。

希望學校也好家長也好,好好與軒哥溝通一下,教他如何駛錢與何識朋友甚至如何結識異性,切勿責罵。

沒有留言:

發佈留言