2019年10月28日星期一

高雄親子遊:驛站食堂 與 圓愙驛棧小館

越寫越失憶因為隔太耐,所以決定介紹呢兩間餐廳就完呢個高雄親子遊。其實仲有一個景點:黃金菠蘿城堡,絕對適合一家大細去,因為俾錢參觀再參加DIY鳳梨酥製作,之後就可以囉走自己製成品,而票尾買手信仲有折,非常推介大家去。

介紹呢兩間餐廳,係因為都係好台灣古早味,而且幾好食又唔貴!

驛站食堂係我一直打算去,而當日參觀完工科館,落極極極大雨,無的士,等巴士半粒鐘一架車都無,結果見雨細少少,三大兩細就行左足足半粒鐘,中間休息一下,到達驛站食堂。此店並不易找,但幾位大小團友,到達後一有野食,立即無投訴。
 
餐廳本身裝修就係早期台灣,所以,極多打卡點。而當時外面又再落大雨,所以,雨聲好大,店無冷氣而非常涼快,感覺好不一樣。

因為已經係三個幾月前既事,我盡量介紹食過乜,不過我好肯定記得,餐牌上好多我想點,而我地結果點左好幾款,食晒,好滿足:
黃金豆腐,即係咸蛋黃玉子豆腐,考功夫既地方係,脆漿薄而香口不油膩,好味到收唔到手。
蔥爆豬肉,夠鑊氣,好送飯!遠遠見唔見有豬油撈飯?極掂。
炒小卷,新鮮呀,所以又彈牙又鮮甜。
薑絲鵝腸,乃三名成人至愛,爽口好食,完全一條都無剩,薑絲都全部食晒。
海鮮炒米粉,又係唔油膩料又多又新鮮,米粉係新竹果隻極幼身,好味!
蜆仔湯,請小朋友一試然後愛上,佢地無諗過望落咁清淡原來咁清甜,蜆仔就更加無得頂啦!
(好似係)招牌炒飯,見到架啦,炒得好乾身,好味!

此店,我下次再去高雄,一定會再去,不過要記住,人地收得好早,八點幾收舖,要食,留意營業時間。

圓愙驛棧小館係去完整鳳梨酥行出黎係附近客家文化園區既餐廳:
 
睇落做遊客生意,但抵食又好食,無理由唔介紹你地架!
客家小炒,料又多又香口惹味,收汁收得好好!
菜甫煎蛋,兩位小朋友表示好喜歡,家常菜得黎又不油膩。
炒腊肉,呢款就至岩我喇,重口味得黎果種咸香係好出色既!
 
炒青菜之外,肉丸湯係驚喜:手打肉丸極好食,小朋友可能唔鍾意入面有芹菜,但真係好味,而且好多粒。以上咁多樣加埋飯,個套餐我記得極划算,大家又坐得舒服食得開心。

是真的,唔好理發大財,高雄真係好適合一家大細出遊,地方比台北大而且無咁多人,交通都方便,小朋友適合去既地方又多,大家不妨考慮一下。

沒有留言:

發佈留言