2019年10月12日星期六

高雄親子遊:鈴鹿賽車場

此處我覺得若果閣下的小朋友有十歲或樓上,佢地會非常喜歡;若果小朋友七或八歲,可能佢會恨下一次再黎;若果是大朋友幾個的話,都一樣會喜歡,因為可以名正言順片車。

鈴鹿賽道樂園係日本黎台灣開,除左有不同Level賽車之外,商場一樣有野玩,基本上玩足一日係可以的。但正如我之前所講,有部份遊戲有高度限制,我就唔建議買全票喇,去到,睇清睇楚,有乜岩玩先買啦。

乘搭高雄捷運於草衙站二號出口一出就見,要注意樂園開放時間,平日開十一點,太早去係無用既。唔想小朋友掃興,可以先做少少功課:呢度非常好,旁邊可以話你知,幾高幾高可以玩乜。

兩個姪女分別九歲及十一歲,首先就玩左甩尾小車手,大人可以陪同,夠1.2米高可以自己駕駛。唔會係龜速因為係可以爬頭。搵到網上片段大家睇下:


大姪女就夠高所以後來佢係玩埋飄移高手。我覺得呢個以小朋友玩算係幾快幾刺激,至少我在外面睇都覺得快!呢個係唔駛再上堂既,對於小朋友來講是非常過癮的。
睇下網上片段先:
若果夠高喇,就當然玩迷你鈴鹿賽道啦!無車牌咩?可以俾錢上半粒鐘堂就可以玩!目擊見到是非常快,若果幾個朋友黎,係有好抵既套票三個人玩三次!下次若果同同學去高雄真係要試試呢個!
小朋友可以玩咩呢?除左小火車與及小小騎士,一家幾口係有一個好岩玩既星際戰場!只要儲夠人就可以兩隊入去玩虛擬射擊。細佬一家四口入去玩完出黎大呼過癮!

好喇,樂園入面有兩個商場東西翼,好多餐廳,我地當日就選左聚。北海道昆布鍋,套餐非常抵食,而且湯底靚用料亦靚,送上既冰沙絕對一讚,最後甜品更加不得了!
其實商場入面,仲多野玩!

首先,有類似歡樂天地既寶寶尼歡樂世界,你黎到會發現,點解錢咁好駛?無論玩遊戲夾公仔都比香港便宜好多好多好多!所以你會無端端俾小朋友玩落去,自己又玩埋一份。另外一定要去太魯閣棒疊球打擊場!大人想打棒球想玩投球全部都有(又係喪平),小朋友一樣有遊戲可以玩!

其他地方仲有一樓既We Sport遊戲場,有迷你籃球場,哥爾夫球場及滑輪場,仲有我地都無入去既VR遊戲中心,有書店,你話是咪可以玩足一日先?

我家兩名小朋友已經話,希望再大個再高可以黎多次!

沒有留言:

發佈留言