2013年12月13日星期五

抵食又正宗:金銀泰國美食

剛剛食過,好飽,好抵食!事緣今晚之前,曾經在此店食過午餐,無論價錢與水準都令人念念不忘的好,早前試過想去吃晚餐,但又遇上該店放長假,今晚,有舊同事在港大上課後,我又未吃晚餐,於是,十點半,殺落去,搏一搏。

估不到店仍有很多客人,而我們剛巧又有位,於是,一男一女食左以下既,實在好變態:




馬拉盞炒通菜,首先,份量多,不油膩,而且不會過濃的蝦醬及馬拉盞味,上檯整碟砌得好靚仔(以上已被好肚餓的人整散),先來這碟,感覺良好。

生菜包,生菜係新鮮爽脆,肉碎辣度適中不油膩,帶微微青檸味,非常可人。
呢個係細既冬蔭功,用料十足,而且有充滿蝦膏既大頭蝦兩隻,湯酸辣度剛剛好,份量不少!
此海鮮粉絲沙律真係大讚!首先魷魚蝦仁青口量多而新鮮爽口,沙律不會過濕,味道開胃而不會過濃過搶,出色!
此乃掙扎叫呢個避風塘軟殼蟹定係咖喱軟殼蟹,但因為認為後者唔送飯對唔住自己而我地又叫咁多野,所以點呢個。可以話未夠香口但都好食,下次,點都會叫咖喱果個!

話說食到呢度都好飽,不過有人發現隔離檯有個甜品,於是,女性有另一個胃食甜品,就點以下呢個泰式椰汁千層糕:
當我唔明點解要等,一上檯就明喇!完來係蒸熱千層糕再加上椰奶,千層糕清甜加椰奶真係好掂,第一次食,下次一定要點!

咁,咁食法幾錢呢?估你都唔信:
係,唔駛加一。

夜市做到一點,星期六上晝唔開,係咁,我應該會常去,咁鬼近!

沒有留言:

發佈留言