2013年12月8日星期日

寶記別傳:西歌推介之鄺美雲

鄺美雲姐姐可算係第一代成功由選美出身轉型歌手,而或許因為外型關係,首張大碟已經走成熟女人路線,以貫徹其S型美人的形象。又別以為她唱歌靠個樣,她乃戴思聰老師徒弟,咁當然,唱成點,當年黎講,點都仲係未算實力派。

無記當年勁歌一直捧佢成為五強,而佢係寶記日子與及離開寶記真係西歌不少。寶記嘛,一向都如此,音樂工廠一樣無論你唱開乜歌總要有快歌俾你,岩唔岩唱都好都要唱。咁不如俾新一代朋友認識呢位珠寶界富婆當年對香港樂壇貢獻!


打頭陣,我,不得不選呢首:
當年電視台一聽到呢首歌立即跌落地:佢半講半唱唔係問題,而係講果部份與音樂完全唔配合,再加埋陳少琪呢份詞,與及你地不能不睇呢個呢個年代可算萌爆MV,嘻蠢東西,你頂得住無?

原來,Cally姐姐第一張大碟已得到一首筍歌!歌名,要爆的細胞,林振強先生歌詞,重點推介為『咬中指』與及『Bloody Mary』,去片:

熟舊歌既朋友都知,林姍姍亦改過呢首歌成為我的星座,個人覺得,後者配合整件事,前者唔知乜野事。

主打西歌又點止星期六約會呢?當年呢首A Lady of Ice,有冇勾起你童年回憶呢?其實,無線呢個MV,令整件事除左西歌之餘,多左怪談味道:
小美近十幾廿年幫佢至愛既城城填下不少佳作,初出道亦有呢首為Cally姐姐填既戀愛專家,題材其實幾Hae,又係當年Disco Beat,不如聽聽啦大家:

咪以為慢歌無播!有一首,當年我係聽完唔知佢想點既,叫姐姐哥哥,果位小朋友合唱叫羅堅,後來據知有出唱片又有做電影配樂。呢首歌向雪懷先生既歌詞非常有趣:『漫步像踢波』都唔算係乜,與羅堅對唱呢段先係重點:
羅:雲姐姐你因何要嬲哥哥
鄺:哥哥蝦我
羅:他已多次敲門或者知道錯
鄺:何必呃我

即咁,個人覺得似阿仔唱俾阿媽聽,叫佢唔好嬲男友,成件事咁開心,係咪又要聽下先:

同一張唱片,另一推介叫點俾某君聽,大意係唱俾追求者叫佢死心,我非非非常鍾意呢句歌詞:『企到半夜抵你腳痛』但我又搵唔到邊個填詞播:

最後呢首,收錄係Cally姐寶記最後一張唱片,出左都唔係好多人知既《心動》。入面呢首東方快車,完全同Cally姐姐個形象唔夾,你話甄妮姐姐或者小鳳姐唱,成首歌立即合理晒。好,大家聽埋呢首快車,就好去來一個星期日約會喇!

咦?仲未走?梗係開始愛上Cally姐喇!其實佢有好多慢歌都唔錯,遲下或者介紹,不過若果你想認識佢係其他唱片公司既西歌,好,我寫幾個等你地自己搵:
Fever、單身香水瓶、魔鬼二世、思想撲火

沒有留言:

發佈留言