2013年3月11日星期一

遇見了你

情景題:假若你在街上好像遇見一個認識的朋友,你跟他又不是十分熟,不過你又想知道是不是他。好,望多一次,確定是了,你會怎樣做呢?

當然答之前要想想:你希望對方知道你見到他,還是不想?還有,對方那時正在做什麼,跟誰在一起,你又認為方不方便走上前跟對方打招呼呢?


我發現自從有了What's app之類的東東之後,有人在街上看見我,而又不是太熟的,會選擇這樣讓我知道:

(注意:以下見到我的,跟朋友在一起的,都是公眾場所行緊街食緊野)

1。在面書突然於我的Wall上貼出「咦你今日條褲好Sharp播」之類等說話。

-這是我較不喜歡的,你見到我,你唔向我打招呼,口口聲聲怕打攪我,但你係我面書爆我係邊頭出現,又係唔係打攪我呢?你咁想我知你見到我,大可以用面書Message我,下話?

2。應該係見到我之後離開現場然後突然Sent個what's app俾我話我知:我頭先見到你

-嗯,你或者真係怕打攪我,所以才這樣做。不過那次我都有叫那朋友下次跟我打招呼,因為,很熟嘛,為何不打招呼?

3。同樣是見到我之後離開,但在仍可以讓我看到他之時傳來一個What's app:你望向你兩點鐘方向!

-這個不錯,有面對面打招呼,若果方便想談的話就會上前傾餐飽。

4。明明坐你附近,唔開口打招呼,反而傳短訊問:你係咪係時代廣場呀?

-嗯,除非你真係咁唔肯定係我啦,點解仲要傳個短訊問我係唔係於時代廣場呢?咁你呢?你知唔知你係邊?

5。同上,但在我離開之後才傳短訊問同一問題。

-喇喇喇,下次,真係打招呼得架喇。我照道理就唔會大庭廣眾做一d唔想人見既事,所以,打招呼得架喇。

其實我對於以上情況亦有自我反省,我通常決定是:若果那人我真的想跟他打招呼,我會過去打個招呼,然後觀察對方那一刻的面色與反應,若果有異,立即識趣閃人。若果那人只是萍水相逢的,見到了,又不知好不好打招呼,就算了,下次見面提提都夠。

不過有沒有發現,若果遇見的是一個人,而不是兩個人,你們考慮如何做會少了?嗯,或者,大家都將心比己,怕那一刻打個招呼,會讓人周身唔自在,焦慮不已。

所以話呢,人生每件事情,都是值得細想學習改進的。

沒有留言:

發佈留言