2013年1月17日星期四

喪食在嚐泰

本來,十月先介紹完,無理由咁快又寫。不過,因為實在上次介紹過後無乜回應,而前排帶左好愛吃果位島主去食,仲食左之前未食過既,當然要趁手再介紹多次。

是的,位於灣仔石水渠街的嚐泰,某晚平日七點到達,是之前打了去訂位,然後在我們大吃大喝之際,餐廳已經坐滿了,而且,還很多是外國人的,我想原來這裡已經慢慢多了人認識。


飲啤酒,當然象啤,高興地方係杯全部雪凍,咁既啤酒先至正嘛!

好,是次最最最高興,泰式生蝦刺身!

讚!新鮮度爆燈,鮮甜彈牙並不會過度雪藏,特配醬汁非常掂,所以,安哥了的!

此柚子沙律之正宗與鮮甜,令我想起我在曼谷吃過的,噢,很想念。

依然有點的辣肉碎生菜包,信我,你鍾意食的話,到此店真係不能不吃。

是的,晚市的冬蔭功,通通暖著,而且料多蝦多,仲係新鮮果隻!

信我的話,呢個又係不能不點!恐龍蛋呢味菜,外層魚膠厚薄適中,炸得香口,點一點附近蜜糖汁,好正呀!


又信我的話,呢個炒貴刁,係好靚,但唔好點,因為甜,因為真係較失色。

以上兩款絕對可以,若果喜歡,要點。

咁,夜晚原來都好有必要訂位,各位想試,特別上次我面書貼出黎見生蝦就好興奮既朋友們,行動吧!

仲有仲有:開飯話只收現金,錯!人地係收信用咭架!

沒有留言:

發佈留言