2013年1月8日星期二

去過未?Ramen Champion

知道日本有幾間屬冠軍級的拉麵館來了香港,落戶佐敦恆豐中心地庫。最近去了兩次,自己試了兩款,朋友也試了兩款,當中有好有差,但整體不錯,我還會再去。

原因是什麼?因為真的有日本拉麵館的感覺,而且管理得不錯,我兩次去也遇見日本顧客,這也證明水準有番咁上下啦。
Ramen Champion,你吃過了沒有?

這裡以自助型式,進場時每人獲發一張咭用作點餐,離開時憑咭結賬。要讚的是有人員控制入場人數,所以,你進場會有人幫你找位子。






落完單,你會獲發一個提示器,有得食就會響與閃燈,你就可以去取食物。
茶水部相信因為未獲酒牌所以無啤酒賣,但有免費冷熱水及冷熱綠茶提供。
不如介紹我食過既先啦!第一次,先食無双拉麵,來自東京。
好食!首先,豬骨湯底好濃,充滿碎蒜粒;果隻半熟蛋好掂,三片叉燒半肥瘦又軟滑。我再加上店舖之蒜蓉,食晒連湯都無剩!
於同店點了餃子,的確皮夠薄而餡靚,我與同行朋友們都非常喜歡!

第二次試左來自北海道札幌的毗沙門零,選了函館海鹽雞湯底,麵身比之前食果間粗少少。喜歡呢個清得來鮮既湯底,叉燒係烤過既,仲有至愛既筍,雞蛋不相伯仲,要彈就係塊紫菜已經軟身。
第一次去朋友點了來自東京的“バリ男”,湯底較濃,有大量芽菜,麵身粗,試過少少,我就唔係咁喜歡。
第二次去,呢位好咀刁既朋友第二碗(無錯,係第二碗)點了來自博多一幸社,咁多間係得佢有套餐,但佢呢碗,賣相已經完全唔掂,一試,個湯你俾三十蚊碗佢都嫌多,勁唔掂!
未食過咁既日本炸雞:本身無味,算軟滑,但你唔點鹽係完全唔得,咁收人三十幾,無野下話。

即咁,我係會再去,因為仲有兩間未試,而且以上食過果兩間仲有其他款式。至於果位咀刁既朋友,都唔駛我講,佢彈到一文不值(咁去完日本有比較又好正常既),又話唔就腳,喎。

沒有留言:

發佈留言