2013年1月26日星期六

舞出爛桃花

這是一件真人真事。同時,我亦得到當事人同意將之寫出來,當然,當中部份會稍為改寫,而為何我想寫這件事呢?因為,雖然對當事人的確是一件幾咁恐怖既經歷,但聽出來實在係幾爆笑。

話說當事人A乃一名廿來歲樣貌娟好身材高佻的少女,閒時有到健身室做運動,並參加跳舞班。她一向都站在最後一排跳,而附近有一名五十來歲禿頭的阿叔B,那麼久不久總有機會說一兩句話。


早前一大班跳舞同學開聖誕派對,A做司儀,跟B沒有什麼互動,除了一個環節需要拿咪給B唱歌。

派對後第一堂,上課後梳洗後,A準備離開之際,發現B戴上假髮拿著結他站在健身中心門口。他一見A,就說:「Cinderella,等我唱首歌俾你聽」然後隨即唱出「曳搖共對輕舟飄,互傳誓約慶春曉」許冠傑名曲雙星情歌(留意,A的英文名跟Cinderella完全無關係)。A嚇得只有後退,剛好教跳舞的印籍教練在場,她躲在教練後面捉實他的小腿,而教練一邊偷笑一邊把玩鼻環,後來才大叫B離開。

我聽到這裡,第一個反應係:咁似無線D劇既?

A回家後,向母親講述這件恐怖事。母親很冷靜,沒有任何反應,徐徐步入廚房繼續準備晚餐,一邊煮一邊唱「曳搖共對輕舟飄」A大叫「你係咪玩野呀?!」

第二堂,A不再留在最後一排上課,走到第一排。上課之後,梳洗期間,同班的一名阿太向她說:「佢仲係門口等你呀」A決定講清楚。

A一見到B,立即向他說:「我唔知我做左乜野令你誤會,如果有我講句唔好意思,我有男朋友架喇」B回應:「你俾少少時間我講少少野丫」「我唔得閒呀」「你俾一個鐘頭我丫」

一個鐘頭叫少少時間,嗯。

這時候,阿太同學出手相救:「阿A,你唔係約左我行街架咩?走啦!」但B仍然跟著兩人。後來A想到走入街市,然後從其中一道側門跑離,衝上的士離開。

A表示沒有再上課,但她仍然很怕:因為某次搭巴士,是阿B駕車的,阿B知道她在哪個站下車回家。

我叫她不要再去那間健身中心,人多又雜,惹來此等恐怖爛桃花,又有乜為呢?

沒有留言:

發佈留言