2012年5月30日星期三

米線超爛的巴蜀沸騰一片

上星期某晚,跟幾名友好到大酒店聊表心意,看過破地獄後離開,便往紅磡方向搵食醫肚。眼見這間名叫巴蜀沸騰一片的店坐滿了人,我們到達又剛好有人走,於是便決定試這間。

此店主打的是烤魚,即是我去年曾經在北京
江邊城外吃過的那些,所以每檯都有一條,不過我們卻對這些有興趣,反而很想試他們的小食與串燒。於是我們很誇張的四條友喪叫小食,然後點了三碗米線。

咁,睇睇我地食左乜野小食:

此蒜泥白肉是抵讚的!白肉中間卷著青瓜,中和肥膩感覺,整體出色。

我話你知呢碟係夫妻肺片,咁呢,味道可以,但肺片唔爽唔薄,麻麻。

酸辣鳳爪,點講呢?太硬喇,味道其實算不錯。

皮蛋尖椒,普普通通,沒有驚喜。

涼伴篙筍,其實整得唔錯,可惜雪過度,咬落唔爽而有點雪得太硬既感覺。

另一推介小食:有青芥味涼伴雲耳,爽口開胃,極讚!

涼伴海蜇,可以的,不過都是雪得有點過籠。

這個口水雞是不合格,水準以下,那個醬可以講係完全唔係果回事,差!

串燒不貴,前者羊肉麻麻,後者豬頸肉就好食。

這個烤青口,失敗之作,醬汁唔知點,青口雪藏貨色,三十八蚊六隻,撞鬼!

米線點差法?湯底無味,係唔知佢叫淡定係點,總之無味;配料有好多芽菜,酸菜無味,米線煮太耐,淋晒,唔掂。朋友果碗用『好x難食』形容牛根丸,我果碗呢?肉碎肥牛,我係成碗食左少少就放棄,真係,差到無朋友。

咁,你若果真係話我知佢烤魚好掂,我無意見因為我無食過,但以上所述並無虛言,多謝!

沒有留言:

發佈留言